Daar is hij dan - Mijn eerste Meistersinger !

Na ontzettend lang zoeken en het interweb afstruinen is hij er dan eindelijk: mijn eerste echte Meistersinger !
Hiervoor had ik altijd een Botta uno 24 om: Singlehand horloges hebben om hun simplistische en unieke uitstraling altijd mijn interesse gehad.

Maar nu is hij er dan! Ik ben ontzettend trots op deze No 2 en deel dan ook met plezier de foto’s!

Aangeschaft bij een Pawnshop in Amsterdam voor € 750 rond. Alle boekjes zitten erbij maar niet het originele aankoopbewijs. Het onderhoudsboekje is niet ingevuld (of niet gebruikt natuurlijk). Ik ben op zoek naar de productiedatum van dit horloge, of ik hem al een onderhoudsbeurt moet geven. Kan ik hier met het serienummer achter komen?

Hierbij de foto’s :smiley:

67 likes

Top, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Hee wat gaaf! En een handopwinder ook. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Schitterende Meistersinger! Van harte gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee gewenst :blush::+1:

1 like

Prachtige Einzeiger! :ok_hand:t2:

Veel plezier ermee!

1 like

Ik kan je helaas niet helpen met traceren maar wel feliciteren met de aankoop, wat een dijk van een horloge! Van harte en veel draagplezier gewenst.:+1:

2 likes

Denk het wel, even een mailtje naar Meistersinger.
Congrats met de NA overigens :+1:

Erg mooie plaat !
Veel dtaagplezier en gefeliciteerd met deze topper.

Mooi hoor, ook de achterzijde!!
Geniet ze!!

Veel plezier ervan. Geniet ze

Mijn beste,

Proficiat met deze markante aanwinst!!
Ik wens je er een sprankelende tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Heel gaaf! Ik begin de laatste tijd ook steeds te neigen naar de aanschaf van een Meistersinger!

Veel draagplezier ziet er mooi uit

Ze zijn prachtig inderdaad én je hebt toch iets unieks om.

Bedankt!

Ik ben toch wel verliefd op de Lunascope!
Maar tot die tijd, wellicht eens op zoek naar een leuke voor nu! Pas een Oris verkocht, dus de jacht kan beginnen :joy:

Ontzettend fraai! De No. 2 is nog altijd m’n favoriet.

Als ik er ooit één vind met een donkere wijzerplaat is mijn grote dresser topic direct opgelost :slight_smile:

Gefeliciteerd! Veel plezier met uw NA! Geniet er van in goede gezondheid!

Mooi hoor, geniet ervan!

Van harte met je aanwinst!