Daar is ie dan eindelijk; m'n eerste Rolex

Gekocht bij Juwelier Burger in Maastricht. Reclame maken is niet mijn bedoeling maar toch wil ik hen aan alle horlogeliefhebbers van harte aanbevelen. Ongelooflijk grote keus in high-end merken, je krijgt een eerlijke prijs voor je inruilhorloge en ik prijs hen bovendien voor de uitstekende service!

Dat gezegd hebbende…

Hier de foto’s van mijn allereerste Rolex. Hoewel ik al jaren mooie horloges van oa Omega en Breitling draag, vind ik het toch een bijzonder iets om voor het eerst een Rolex te bezitten. Ik zie Rolex toch als de koning onder de horloges. Hun modellen lijken voor altijd actueel te blijven. Zo is het horloge dat ik kocht ruim 20 jaar oud maar voldoet het nog altijd aan alle eisen.

Genoeg gepraat, hier wat eerste “quick and dirty” foto’s van de Rolex GMT master II in staal/goud.

Dank voor het kijken,
Freek

Ik vind dit een prachtige uitvoering, gefeliciteerd! (tu)

Misschien nog een keer een bruin lederen band erbij, voor de afwisseling.

Veel plezier ermee,

Martin

Schitterend exemplaar!!!

Proficiat (tu)

(tu)

Subliem horloge, zeker in de two-tone uitvoering.

gelukkige weer eens een goud/staal rolex,ik vind hem super.
john

Helemaal mee eens, tijdloos model en na 20 jaar still going strong!

Heel veel draagplezier toegewenst.

Groet,

Bojo

Wat fout zeg, je moet er maar van houden!

Gelukkig doe jij dat, van harte!

Van harte, mooi horloge, deze uitvoering zie je niet veel langskomen

Gr,

Vncnt

Mooi hoor, beetje te opvallend vind ik, nu denken de mensen dat je een hoop geld hebt meteen, dan denk je nu misschien nou en dan denken ze dat, maar in een tijd waar je steeds hoort over huis overvallen en dergelijken zal ik er niet mee durfen te lopen, maar hoe dan ook het is wel een super mooi horloge!

RMVR Schreef:

Wat fout zeg, je moet er maar van houden!

Gelukkig doe jij dat, van harte!

Greins… :wink:

WOW!!
Errug fraai. Je mag blijven B)-

Zal niet iedereens smaak zijn maar vind hem zelf prachtig, gefeliciteerd!

Niet mijn merk, maar de felicitaties zijn er niet minder om.

Proficiat.

Mies.

Alles wat je over deze Rolex schrijft klopt als een bus.
Ze zijn gewoon prachtig.
Deze ook weer in de combinatie goud/staal net zoals je Breitling.
Veel draagplezier met dit prachtig horloge (tu)

Hoewel voor velen het merk Rolex de koning van de horloges is,voor mij kleeft er aan het merk helaas teveel een gevoel van patserigheid met veel goud en 'foute’auto’s etc.Dit is voor Rolex zelf erg jammer omdat ze ook hele mooie horloges hebben gemaakt en daar is deze zeker eentje van!

Heel veel draagplezier met deze mooie Rolex!

Een echt droomhorloge. Proficiat!

PATSER!

:smiley:

Geintje :wink:

Veel plezier er mee!

gr. Roel

Ik ben niet zo van de combi goud-staal! Maaaarr Deze vind ik dan toch wel erg gaaf.

Geniet ervan in gezondheid:)-D

Gr. Mark

Nivelacuso Schreef:

Subliem horloge, zeker in de two-tone uitvoering.

Ik zie hem persoonlijk liever in staal. Maar verder is ie natuurlijk “master”! Veel plezier ermee!