Gefeliciteerd ! (tu)
Hele mooie klok…!
Pieter.
Gefeliciteerd ! (tu)
Hele mooie klok…!
Pieter.
Proficiat met deze klassieker! En laat de bandjes inderdaad maar komen. Sinterklaas, de Kerstman en met vaderdag zal het niet moeilijk zijn om op kado ideeën te komen. Laat die stropdassen en geitenwollen sokken dit jaar maar zitten :+
Nog even en ik ga ruzie krijgen thuis. Ik heb ook beloofd dat ik de
komende tijd niet meer over horloges zal praten>X.
Gelukkig heb je ons nog 
Toch de goede keuze gemaakt
Super! Heel veel plezier er mee!
Mooie Rollie!
Je gaat daat vast veel van genieten.
Deze past overal bij, dress, casual etc.
Mooie Rolex! Zonder die storende datumloupe 
Mooi horloge, congrats.
Maar van wie heb je de wijsheid dat Rolex per februari zijn prijzen verhoogd?
Dat weten ze bij Rolex zelf waarschijnlijk niet eens…
Mooi hoor. Veel plezier er mee.
Mooi, erg mooi! En nu inderdaad heel veel experimenteren met bandjes…have fun!
Eric
Beste Sammie,
Ik heb zowel met Gassan als met Schaap en Citroen (Rolex Boutique) gesproken en zij alsmede een aantal onofficiele dealers waar ik heb gekeken voor de Explorer konden mij bevestigen dat in februari 10% verhoging van de prijzen aankomt.
De Rolex Boutique zelf gaf aan dat zij de verhoging al per 1 februari verwachten. Ik heb het dus van meerdere partijen vernomen. In hoeverre het allemaal juist is zullen we allemaal meemaken, maar we kunnen neem ik aan wel vertrouwen op de juistheid van de informatie van de Rolex Boutique.
Gr. Emre
Heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties en de felicitaties! Ik heb het horloge nu een volle dag om de pols gehad en oh wat is het een geweldig ding! Ik heb dit nog met geen enkel horloge gehad, niet met mijn Pam, Breitling, Omega of Longines:D
Het draagt zo fijn, niet te groot niet te klein en zoals meerdere van jullie ook heeft opgemerkt, te gebruiken voor iedere gelegenheid. De band is ook super fijn in te stellen met de zomer/winter instelmogelijkheid. Zelfs als ik naar bed ga, zoals gisteren kan ik het horloge maar niet af doen8-).
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik dit gevoel erbij zou krijgen. Ik ben een super blije mensX(
Ge. Emre
Mooi exemplaar deze! Ook een eenvoudige band - helemaal goed. Veel plezier er mee!
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik dit
gevoel erbij zou krijgen. Ik ben een super blije
mensX(
Fijn dat je je ideale wristpartner hebt gevonden.
Heerlijke klok !
Eenvoud is niet het kenmerk van de beginner. Het is de duur bevochten stempel van de meester.
Geweldige klok !
Eenvoud is niet het kenmerk van de beginner. Het is de duur bevochten stempel van de meester.
Beste Sammie,
Ik heb zowel met Gassan als met Schaap en Citroen
(Rolex Boutique) gesproken en zij alsmede een
aantal onofficiele dealers waar ik heb gekeken
voor de Explorer konden mij bevestigen dat in
februari 10% verhoging van de prijzen aankomt.De Rolex Boutique zelf gaf aan dat zij de
verhoging al per 1 februari verwachten. Ik heb het
dus van meerdere partijen vernomen. In hoeverre
het allemaal juist is zullen we allemaal meemaken,
maar we kunnen neem ik aan wel vertrouwen op de
juistheid van de informatie van de Rolex
Boutique.Gr. Emre
Dit wordt al sinds januari 2014 verkondigd door AD’s en de grijze handel, dus wat ‘zij’ zeggen zou ik met een korrel zout nemen. Al is het natuurlijk wel een flinke stok achter hun deur om jou nu een klok te laten kopen 
Afijn, we gaan het meemaken, misschien hebben ze deze keer goed gegokt. Geniet van je klok!
gefeliciteerd met je eerste! draag hem in goede gezondheid en vooral… geniet!
waarschijnlijk heb je hem net op tijd gekocht, maar ik heb geen glazen bol 
Heel mooi horloge, veel draagplezier
Heel stijlvol, proficiat!
Gefeliciteerd! Blijft een apart gevoel hè?
Pas maar op, je gaat de lat waarschijnlijk steeds hoger leggen en andere merken “minder” vinden…
Lijkt een beetje op een Grand Seiko … sorry
open goal.
Het kon natuurlijk niet uitblijven…