Daar is ie dan! Mijn eerste!

Hij is er! Vandaag de hele dag op mijn horloge zitten kijken hoe laat 't was; ik zou bij Joost mijn 1e Rolex gaan afhalen maar wou 'm niet te vroeg vragen hoe laat ik langs kon komen. UIteindelijk kon ik gelijk vanuit mijn werk naar hem toe, dwz, naar zijn ouders waar 1 van zijn kids een feestje had. Ik ben super blij met mijn 1e!
Hier de 1e foto’s, ze zijn tijdens het rijden genomen, binnenkort volgen misschien meer; Schmeink kwam ik ook tegen die er zijn SND kwam halen en die gaat ook nog foto’s maken…

Hier is ie dan:

gr.Joep

Haha helaas was het geen 2 halen 1 betalen :smiley:
Snelle kennismaking, mooie snd (tu)

Geniet er van

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

Super mooi (tu)
Zoals ik ook al bij Schmeink aangaf is dit voor mij mijn nieuwe grail.
Heel veel draagplezier gewenst :slight_smile:

Citaat: "Schmeink kwam ik ook tegen die er zijn SND kwam halen en die gaat ook nog foto’s maken…"
Op een leren band toch zeker…:wink:

Jij alvast gefeliciteerd joepb, met je mooie aanwinst!

Van Schmeink geloof ik het nog ff niet; dus geen felicitatie voor ik het gezien heb;)

Helemaal top!!!
Gefeliciteerd ermee…

Fijn weekend

Hier hetzelfde als bij schmeink: Mooi hoor, zoals die hoort te zien. Lugholes en two-liner

Ook hier, topper (tu)!

Prachtig! Voor mij de Submariner die het nauwst aansluit bij het origineel, een no date echte toolwatch. (tu)

Proficiat, en koester dat gevoel van het aankopen van een eerste Rolex!

Comit.

Mijn beste,

Een fantastische aanwinst, die jou met passie de tijd doet gade slaan.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

gefeliciteerd,je hebt toch ook nog wel een beetje op de weg gekeken hoop ik :smiley:

gr Dirk

Supermooi! Van harte.

Gefeliciteerd met je SND! (tu)

Joep, van harte
Veel plezier ermee.

groet Jan

De eerste is altijd de mooiste net als bij films,veel draagplezier toegewenst bij jou icoon.

Joep, welkom aan de Donkere kant :slight_smile: Bij Joost is altijd wel een van zijn kinderen jarig overigens :wink:

Dus de nieuwe Rolex AD van Limburg zit in een klein dorpje onder de rook van Nuth (tu)

hans

Prachtig, gefeliciteerd!

Grote Klasse, draag 'm met trots.

helijan12 Schreef:

" De eerste is altijd de mooiste "

Idd zo waar als een koe!

van harte, met deze hele mooie aanwinst en super aanvulling op de collectie …(tu)
staat er in het zuiden een SND-boompje :smiley: