Welk model zou dit zijn?
Was en niet een gerucht van een seadweller met cyclops? En dan 43mm. 2 puntjes die ik Rolex ernstig zou afraden, maar wie ben ik?
Een Explorer of een Airking/Milgauss met datum.
Volgens mij iets met fluted bezel
Hij is niet fluted. Bij drie seconden zie je wel twee streepjes op de bezel maar die bezel lijkt gedraaid.
Idd komt meer overeen met de yachtmaster bezel.
Denk een nieuwe 116570, met keramische bezel? De vorm van de bezel lijkt wel veel op die van de 116570…
Net even op de site van Rolex gekeken, ik meen dat ik daar 2 pushers zie…???
Miss verstelbaar met bezel zoals bij de Skydweller? Hij oogt best fors…Het is wel weer echt een teaser haha
Pffff teasing ten top! Ik zou zeggen: Sub Date! Oh wacht…
Wat ruk zeg. Kun je ook unliken?
Dit is toch een ander filmpje dan van topic starter?
Dit is alleen een foto die 10 min geleden nog op de site te zien was…
Jep hier lijkt het om een yachtmaster II te gaan. Andere filmpje zal dan toch iets tussen sub en deepsea zitten. Mij verbaast het maximaal, maar zo zat ik net op het instagram account van Rolex te kijken en de Seadweller hebben ze sinds hun begin in november 2015 0 keer gepromoot of iets, dus ergens zal daar wel een verrassing komen.
Ach met een prijsverhoging en een wachtlijst als ze er een beetje geinig uitzien is het toch weer drukmaken om iets onbereikbaars…
Een Sub Chrono???
Dus dat…
Daar istie dan! De sneak preview van:
38.2mm Explorer
Ceramic Cased Oyster Perpetual
Submariner chrono:
edit:
Oh ik had de draad niet doorgelezen, je was me voor. Het zal wel werken en commercieel verantwoord zijn maar die marketeers:

Dit is ook nog mogelijk…
http://www.watchtime.net/baselworld/sind-das-die-rolex-neuheiten-2017/
Nico:nerd:
Hora ruit, Hora est!