Daar is ie dan ..........Seiko Samurai II

Een goeie week geleden zag ik dat Joram bij Rob een Seiko Samurai met witte wijzerplaat had gekocht. Ik was meteen weg van dit model. Rob had ook nog een tweede Samurai met een zwarte wijzerplaat. Van beide Seiko’s heeft hij de bezels verwisseld.
De beide Samurai’s hebben hierdoor een totaal eigen karakter gekregen, wat ik de beide horloges zeer ten goede vind komen. Goede keus van Rob om dit zo te doen.

Bij Rob geïnformeerd of de zwarte nog te koop was en jawel hij was nog beschikbaar.

Dus meteen gekocht. Rob bood aan om hem langs te komen brengen, aangezien hij regelmatig deze kant op kwam.

Vanmiddag was het dan zover en kwam Rob langs om hem af te leveren en gelijk de band op maat te maken. Ik kan niet anders zeggen: ROB HULDE VOOR DEZE SERVICE, GEWELDIG.

Zijn tweeling broertje woont in de buurt van Groningen en zoals ik al heb vermeld behoort ie toe aan Joram. Ik ben met deze in ieder geval geweldig in mijn nopjes.

En hier is ie dan de eerste foto:

Binnenkort meer.

en Rob nog ontzettend bedankt.

Weer een mooie Seiko (tu)
Mooie secondenwijzer ook.

Veel draagplezier!

Wederom een zeer geslaagde mod (tu). Heel veel draagplezier.

Die ziet er goed uit zeg!

Daar ga je veel draag plezier van hebben (tu)

Prachtig(tu)

Veel plezier ermee

Die bezel staat 'm echt fantastisch, gefeliciteerd ermee!

Prachtige klok,ziet er zeer goed uit.
Ik begin hoe langer hoe meer naar de Seiko site van Rob te surfen.
Succes ermee

Gefeliciteerd Ed met deze prachtige Seiko. Hij ziet er goed uit(tu).
Veel plezier met de aanwinst!

De mod is mij niet geheel duidelijk maar ik weet dan ook niet hoe hij er uit zag.
Mooi is hij wél, en da’s toch de belangrijkste!
Laat Ling Chung maar komen…
Jur

Jur,

De bezels zijn verwisseld

zie:

http://www.monsterwatches.nl/index.php/monsters-start/samurai

Hoi Ed,

Het was een prettige deal, ik zou de horloges van je vrouw nog wel eens willen zien…

Groeten,
Rob

Rob,

Er liggen een aantal in de kluis, maar ik zal ze binnenkort eens fotograferen.
Ze heeft nu wel zin in een kleine Seiko duiker. Heb je daar nog info over.

Hier haar laatste aanwinst: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,80480

en dit is er ook nog een:

Dames duikers zijn er niet zoveel…

SYMH007 en SYMH13 heb ik liggen.
Ook een skx025 (dat is een kleine skx033)

Prachtig!

‘mijn’ bezel staat heel mooi op dit horloge! Ik vind de rode seconden wijzer vooral heel mooi! Die heb ik zelf namelijk niet want Rob heeft op mijn klokkie ook de wijzers gemod.

Maar echt heel mooi, ik ben gepast jaloers!

Joram,

Wat ik al eerder schreef, ze zijn er allebei veel aparter door geworden en hebben zodoende een eigen karakter gekregen.
Ik hoop niet dat ze dit bij Seiko overnemen, maar gelukkig zijn ze niet te koop in Europa. Dat maakt het nog aparter. Een soort limited dus.

Nog wat aanvullende foto’s:

Op de allereerste foto die ik gisteren geplaatst heb lijkt de wijzerplaat blauw,
lijkt de wijzerplaat blauw, maar hij is zwart. Ook heeft de wijzerplaat een mooi reliëf.

Praqchtige foto’s Ed! Een genot voor het oog!

Zéér mooie klok; veel plezier ervan :slight_smile: