Daar is ie weer: de MeisterSinger!

Terug van weggeweest in mijn bescheiden collectie: de MeisterSinger!

Gister opgehaald bij William thuis; het blijft prettig zaken doen in Wageningen.

Deze MeisterSinger is volledig nieuw: de no. 3 met zwarte plaat (43mm). Blijft werkelijk een heerlijke en fantastische klok; zowel de magische einzeiger, alsook de ‘open’ achterzijde (met de automaat achter glas).

Dit is inmiddels alweer mijn 5e MeisterSinger, de andere 4 echter al lang weer van eigenaar gewisseld. Haat - liefde wil ik het zeker niet noemen, opvallend is het wel… Laten we het er maar op houden dat ‘flipperitus’ ook mij niet onbekend is (al is het het afgelopen jaar een stuk rustiger geworden).

Is dit dan wel een blijvertje? Wie weet… Sowieso komt er nog een Tudor Pelagos (welke al een hele poos hoog op mijn lijstje staat). Mogelijk mag deze dan weer vertrekken. Zeker omdat ik afspraken met mezelf heb gemaakt over het aantal horloges in de doos. Tot op heden weet ik mezelf hier verbazingwekkend goed aan te houden…

Hoe dan ook: tot die tijd zal ik deze iig weer met trots dragen!

Bij deze een snelle foto (meer foto’s volgen):
[URL=http://s1291.photobucket.com/user/Lwd79/media/Mobile%20Uploads/B4E8B468-23F6-449B-B141-7EB71F1896FC_zps5bgainmp.jpg.html]

[/URL]

9 likes

Mooie aanwinst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd!! Mooi ding!

Als ik mij aan mijn afspraken met mezelf heb weten te houden komt er misschien ook ruimte voor zo’n mooie einzeiger!

Moeten er eerst nog 2 horloges vertrekken…

1 like

Ja…
Lekker ‘dashboardteller-achtig’.

Ik krijg altijd de bibbers van die opeenvolgende rijtjes met ‘mooi , proficiat & prachtig.’…:blush::grin:

Maar : SMOOI !!:ok_hand:t2::+1:t2:

Zou zelf er een zwarte met wit stiksel
opzetten! Net ff wat meer sjeu.:slight_smile:️:wink:

Proficiat!!!:flushed:

1 like

Bedankt voor de tip, zou m inderdaad zeker goed staan. Wie weet ga ik dat nog wel ff regelen. Net als een vouwsluiting…

Mooi! Proficiat!
Moet er bij mij ook nog een keer komen, een No3 of miss nog liever een perigraph!

1 like

Dank!

Perigraph is mij persoonlijk toch te druk. Zeker voor dit type horloge.

Mijn beste,

Proficiat met deze begerenswaardige verworvenheid. :+1:
Geniet er met volle vreugde van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Fraaie aanwinst, Yme, zo’n éénwijzer is toch uniek en hoort in je collectie (te blijven). Geniet ervan :+1:

1 like

Proficiat!

1 like

Prachtig, blijft mooi zo’n Meistersinger

1 like

schitterend horloge, proficiat

1 like

Ze zijn en blijven prachtig.
Momenteel ben ik meer van de witte/creme platen :smiley:

Groet Jan

1 like

Prachtig. Proficiat met deze aanwinst.

1 like