Daar is ie weer! Of toch...?

Balen om het laatste stukje te lezen, Bouke. Dat betekent waarschijnlijk dat je hem weer even kwijt bent, maar dan zou ie ook weer helemaal als nieuw moeten zijn.

Ja alleen jammer dat ik dat de vorige keer ook dachtā€¦

Kreng ziet er als nieuw uitā€¦ Opzich wel een robuust uurwerkje dacht ik zo toch? Naja. Hopen dat het voor elkaar komt :wink:

Gelukkig heb ik nog een Marinemaster die de pijn wat verzacht :stuck_out_tongue:

Balen Bouke,

Op je eerste berichtje over dit horloge kon ik nog zeggen dat ik het gevoel herkende.
Gelukkig voor mij kan ik dat nu niet zeggen. Vind het wel erg vervelend voor je.
Sterkte ermee en hopelijk wordt het nu wel goed opgelost.

Niet leuk, hopelijk komt het deze keer helemaal in orde!

Mat maken bedoel ikā€¦niet glimmen, dat doen ze al teveel. ā€¦

Hoop dat omega beetje meewerktā€¦ succes!

Nou ja, laten we maar hopen dat ie nu wel goed terugkomt. En met n extra reisetui :wink:

Balen dit zeg!!!

Mag ik zeggen: sterkte? Of is dat overdreven?? Neen toch??!!

Grt. Marco

Ach weet je. Er zit garantie opā€¦ dus in principe niets aan de hand. Alleen de verzendkosten zijn voor eigen rekening dat is wel zonde geld.

Dus sterkteā€¦ gaat wat ver :-p heb de luxe dat ik nog wat, in mijn ogen, mooie klokjes heb.

Maar ik vind het wel jammer. Was juist ten volste weer aan het genieten :smile:

Als ik nou geen garantie had op Ć©Ć©n of andere manier was ik ongelukkiger geweest!!

Ik zou chique vinden als de importeur of omega die 2e verzendkosten op zich gaan nemenā€¦

Ik bedoel, zo kort na een reparatie en gelijk weer iets misā€¦

Trueā€¦ maar de juwelier staat er voor de rest buiten. Die weet ook dat ik tweedehands heb gekocht. Ik vind dat zij daar geen ā€œplichtā€ in hebben.

Omega mag van mij wel zn beste horlogemaker er op zetten :-p

Ja, ik snap dat de juwelier geen blaam treft en zich niet in de kosten hoeft te werken. Daarom zei ik ook importeur of omega zelf.

Want als ie zo kort na n reparatie alweer terug moet, en ie niet vd trap Is gevallen ofzo, zou n dergelijke klacht IMHO niet mogen. Of ze hadden v te voren nog aangegeven dat er nog meer mis mee Is. Maar na n volledige service en bijna gelijk iets mis, lijkt me dat de servicebeurt niet helemaal lekker wasā€¦

True true

Overigensā€¦

Eigenlijk ben ik de importeur natuurlijk van Belgiƫ naar Nederland :-p