Daar is ie weer! Of toch...?

Och och wat ben ik blijā€¦ na 2 maanden (min 2 dagen) in Brussel te hebben vertoefd ben ik hem vandaag weer gaan halen in Hengelo :smile:

Voorzien van nieuwe wijzerplaat en een complete uurwerk service. En ik kan jullie vertellen dat ik op dit zonnige begin van de middag DIRECT weer verliefd was en met moeite de auto op de weg kon houden door het vergapen aan deze schoonheid!!

Zeer fijne ervaring ook met de juwelier (maar dat zal ik voor het ervaringen-forum houden). En, tot slot tot mijn verassing, een mooi service-reis-doosje erbij gekregen ook nog!!

Ik ben een gelukkig man :smile:

12 likes

Prachtig en gelukkig weer terug op het nest, maar wat heb je er allemaal mee gedaan dat hij nu al aan een complete service toe was en nieuwe wijzerplaat?

1 like

Dat moeten zware maanden zijn geweest! Maar wat een fijne hereniging. Prachtig horloge. Geniet ervan!!

Prachtig! Geniet er van.

Ik stoorde mij aan een index (op 1) die iets vlakker was qua lume en korreliger soort van. Lastig uitleggenā€¦ maar ik had het gezien en kon er niet meer omheen kijken.

Ik dacht: ding zit nog in de garantieā€¦ dus waarom niet proberen. Bewust naar die jongens in Hengelo gegaan. Die snappen de gekte wel :-p (ik denk echt dat vele anderen zouden zeggen: ā€œu stelt zich aanā€ (qua index))

Met de loupe kon de juwelier het ook zien. Toen ik daar stond vroeg ik hem direct of het opwinden wel ging zoals het hoorde (ik vond hem grof). Hij probeerde en zei direct ā€œniet meer met de kroon opwinden, deze moet gemaakt worden!ā€ Dus garantiekaart gegeven en ze hebben hem opgestuurd. Alles onder garantie gemaakt (index had ik een hard hoofd in).

Dus TOP service van Omega en van de juwelier!

7 likes

Proficiat dat hij terug is, het is een beauty. :smiley:
Maar is dat niet erg snel een servicebeurt en een andere wijzerplaat?? :confused:

Dat is heel snel. Die index was ook wel muggenzifterij van mijā€¦ maargoed. Het stoorde me.

Opwinden geen idee hoe dat kanā€¦ kast heeft geen valschade ofzoā€¦

Kan gebeuren. Maar fijn dat ze het goed oplossen (en terecht)

Muggenzifterij hoort er bij. Fijn dat je hem weer terug hebt, deze mooie klok!

1 like

Mooi opgelost :+1:t2:

1 like

Tomtiedomtiedomā€¦

1 like

blijft een beautyā€¦gefeliciteerd!!! :grinning:

1 like

Ja ik ben net een klein kind op dit moment. Net alsof ik hem opnieuw nieuw heb. Grote grijns hier :smile:

Mijn beste,

Proficiat!!
Jij bent niet alleen een gelukkig man,
het geluk straalt zelfs van deze schoonheid af. :watch:

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi dat hij weer terug is Bouke. Geniet ervan :smile:

Ik ken het gevoel en was ook blij met de etui.
Geniet ervan.

Mooi horloge en de juwelier verdient een TU.

Goed opgelost,zowel voor de juwelier als voor Omega een pluim.
En een tevreden en blije klant is de beste reclame die je kunt verkrijgen.
Ps. Het was zeker niet druk op de weg want je bent toch mooi heel thuisgekomen, ondanks dat je je ogen niet van je super klok af kon houden.

AAAANNNDDDDD itā€™s gone again :frowning:

Vandeweek stond de SMPC een paar minuten achter. toen ik hem uit de horlogedoos haaldeā€¦ Ik schrok behoorlijkā€¦ Weer op tijd gezet. En een dag lang getimed. liep spot on! Dus niks aan de hand dacht ik.

Zondag ochtend werd ik wakker en stond ie echter stil en doet nu niets meer. Niet opwinden, niks :frowning:

Dus zometeen de juwelier maar weer eens bellenā€¦ Want mijn Omega-vrienden in Brussel hebben toch een steekje laten vallenā€¦ (of de post is er te ruig mee om gegaan natuurlijkā€¦)

Niet super blij nu >_<

laat ze gelijk de middenschakels van de band polijstenā€¦ dan is ie pas echt helemaal perfect :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

maar serieus, sterkte!

Getsiedekkieā€¦ Dat lijkt me nou niet echt een verbetering :wink:

Maar hoe-dan-ookā€¦ Eerst maar eens zorgen dat ie blijft lopenā€¦