Daar zijn de fotos dan. Nieuwe Seiko Minimonster

Was al een tijdje binnen maar fotos kosten even tijd. Met kunstlicht (verheug me al weer op de zomer om mooie buitenlucht fotos te maken) maar het dekt de lading wel. Mijn Valentijnsdag horloge. Het oranje mini-Monster. Draag hem al 2 dagen dus dat zegt wat. :wink:



bjoeti man!!!

Mooi man, (tu)We zien et wel als ie te koop komt als "ex Dreski:D

hihihihi zal nooit lang duren.
alhoewel het is een valentijns horloge dus afwachten of hij durft.B)-:smiley:

valt me 1000% mee , erg strakke klok … normaal zou ik nl de neiging hebben voor de gewone monster te gaan maar deze uitvoering is op zijn manier anders maar zeker niet minder (tu)
grappig ook (als dit origineel is) dat ze goed naar de mod versies hebben gekeken …lol

laat je niet gek maken en lekker lang houden (tu) en veel plezier ermee :slight_smile:

Je draagt hem al twee dagen met een posting op 26-2. Is valentijnsdag dan 24-2?? :smiley: Anyway gave klok, ik heb zijn volledige zwarte broetje. Draagt erg prettig en loopt als een zonnetje!

Mooi ding hoor, veel draagplezier.

Overigens nix mis met de foto’s.
Ze passen door de kleurstelling in dit seizoen … warm winters.

Zoltar Schreef:

Je draagt hem al twee dagen met een posting op
26-2. Is valentijnsdag dan 24-2?? :smiley: Anyway gave
klok, ik heb zijn volledige zwarte broetje. Draagt
erg prettig en loopt als een zonnetje!

Je moet meer topics lezen dan weet je waarom ik hem pas twee dagen heb. :wink:

Mooi en lekker zomers!

frisse klok dreski! veel draagplezier (tu)

Ongelovelijk dat ze zo’n duiker niet werkelijk waterdicht maken… ik snap er niets van …

Mijn beste,

Ziet er wederom formidabel uit, deze uit de kuiten gewassen Seiko.
En al twee dagen om de pols, dat wil wat zeggen!!
Ik heb dan ook zo het vermoeden dat deze oranje levensgenieter zich mag zich verheugen op een lange, lange vriendschap. Een vriendschap van ’Vrijheid en trotse Polsgebondenheid’.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dat ziet er geslaagd uit, Dreski! Gefeliciteerd met zo’n leuke Seiko aan je pols! (tu)

lekker ding

knappe duiker,veel draagplezier gewenst.

Radjoe

Dank voor de mooie woorden allemaal. En deze blijft echt in de collectie hoor. Geen grap.

zeker een heel mooi klokje. gefeliciteerd :)-D

oscar Schreef:

hihihihi zal nooit lang duren.
alhoewel het is een valentijns horloge dus
afwachten of hij durft.B)-:smiley:

dreski Schreef:

Dank voor de mooie woorden allemaal. En deze
blijft echt in de collectie hoor. Geen grap.

Hij durft het dus toch niet… (:smiley:

Ach is toch geen ramp met zo een flitsende klok? Zo te zien ben je ook al klaar voor de voetbalgekte…