Daddy watch

Aan alle daddy’s hier de vraag.

Maakt het praktisch gezien uit wat voor horloge je draagt als kersverse vader? Of trek je je daar niets van aan?

Ik kan me zo voorstellen dat een vintage klokje met suede strap minder praktisch is op je papa dag. Lekker al die plas, kwijl, kots en :poop: over je mooie klokje. Dragen jullie daarom iets praktisch, bijvoorbeeld een duiker op staal?

Of maak ik me teveel zorgen om niets :rolling_eyes::baby:

Groetjes

3 likes

Hieronder het horloge dat mijn vrouw, een jaar geleden, mij cadeau heeft gedaan bij de geboorte van onze zoon. Dus deze draag ik meestal :slight_smile:

5 likes

G-Shock natuurlijk.

5 likes

Heb eigenlijk alleen maar duikers, die zijn wel kwijl en andere vloeistoffen bestendig :joy: kleine van drie is ook al gek op klokjes dat komt wel goed later!

Dikke buckles zijn wel erg onhandig en niet kidproof by the way

1 like

Ik draag vaak mijn Damasko in weekend en vrije dagen. Damasko + kevlar = unbeatable.

1 like

Mijn dochter is een half jaar oud. Die sabbelt aan mijn horloge en zit er altijd aan. Glimt natuurlijk mooi. Ook om te badderen en douchen is er eigenlijk maar 1 keuze.

8 likes

Leuke foto!
Zoontje van 4 maanden en Seiko monster op staal.

1 like

De enige juiste keuze.

Hoe oud zijn jouw kinderen Ide?

4 likes

Denk dat hij onbewust iets van 30 kinderen heeft rondlopen.

4 likes

Misschien zitten er wel losse flodders in de puddingbuks

2 likes

Geen idee. Ik heb nog altijd geen Derk Bolt aan de deur gehad.

3 likes

De 1e bij de geboorte van de jongste (18 mnd), de 2e bij die van de oudste (bijna 5). Verder draag ik vrijwel alles. Pas nog met mijn überzeldzame vintage Dacor (Titus) Calypsomatic (geen recente WR test) om de kleinste uit het water geplukt. Loopt nog prima.

5 likes

Ja ik vind het nu ook wel heel verdacht worden: eerst dat geklaag over die prijzen van familie uitjes en nu hier weer… :thinking:

4 likes

hahaha!

als dat zo zou zijn had ik wel geklaagd over de prijzen van de ballenbak in Krakau en de zwembaden in Tirana :wink:

1 like

Die heeft nu ook nog wel even wat anders aan zijn hoofd he :thinking:

2 likes

hoe verzin je het…

1 like

Gewoon deze iedere dag, is nog in nieuwstaat ondanks onze stuiterbal die geen minuut stil zit :smirk:

4 likes

Bedankt voor dit verhaal, ik stel mijn zo goed als afwezige kinderwens nog even uit :smile:.

4 likes