daffie

Prettige deal met Daffie gemaakt :ok_hand:

Snel handelen en een fijne communicatie. Top dus

@daffie , tot volgende keer. Merci.

Elf.

Eensgelijk…erg fijne communicatie over&weer met Elf, en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Wellicht tot een volgende keer, bedankt!

David.

1 like

Via Marktplaats een klokje gekocht van @daffie David die later ook HF member bleek.

Prettige communicatie en vlotte deal. Horloge goed verpakt verzonden, dus naar alle tevredenheid.

Aanrader!

1 like

Prima ervaring met David. Aanrader.

Goede ervaring met David bij de aankoop van G-Shock mudman. Snelle en goede communicatie en verzending.

Stephan

Band overgenomen, goede deal en snel in huis, probleemloos is een aanrader!

Een mooie Seiko Snzg15 overgenomen van @daffie .
Fijne vent, duidelijke en leuke communicatie via PB mee gehad.
Horloge zelf was precies zoals omschreven(nieuwstaat),netjes verpakt.
Kortom: fijn zaken doen met dit forumlid.

Fijne communicatie, prima verpakt en snel opgestuurd.
Uitstekend @daffie ! :thumbsup:

2 likes

Horlogedoos overgenomen van @daffie. Goede communicatie en snel verzonden! Aanrader!

1 like

Prachtig @Ko-Banden bandje overgenomen van @daffie voor een prima prijs.
Duidelijke en snelle communicatie. Betaling van mijn kant vlot via de smartphone verstuurd, mooi he die techniek :blush: en 2 dagen na het snelle versturen op de deurmat.
Helemaal tevreden mee. Mijn Damasko is er blij mee :thumbsup:
Bedankt en wie weet tot de volgende keer :wave:

2 likes

Prachtige band overgenomen van @daffie snelle en duidelijke communicatie en snel en goed verpakt verzonden met originele factuur van de band echt top :ok_hand:t2:.
Een aanrader dus!
Mvg. Bertjan

1 like

Originele Damasko band overgenomen van @daffie. Daffie bood uit zichzelf aan de band op te sturen zodat ik deze eerst rustig kon bekijken voordat ik betaalde. Top!!

2 likes

Mooi bandje gekocht en lag snel in de bus, das ook wat waard. prima dus

Mooie klok overgenomen van @daffie. Is helemaal perfect verlopen. Goede en snelle communicatie en de overdracht ging ook erg prettig.

1 like

Toch geen “spuuglelijke” Damasko !?.. (mag ik een beetje gezond jaloers zijn ?)
Gefeliciteerd met de puike transactie, gentlemen !

2 likes

Ik heb mijn Omega Seamaster COSMIC 2000 verkocht aan @daffie, erg prettige en snelle deal en na het horloge te hebben opgestuurd een terugkoppeling gekregen wat altijd fijn is dus een dikke :+1:t2: voor David

2 likes

Afgelopen week mijn Waltham zakhorloge aan David @daffie verkocht.

Dit was een zeer prettige deal; fijne en efficiënte communicatie en snelle betaling! :+1:

Zeer aanbevelenswaardig! :relaxed: Graag tot de volgende keer!

3 likes

David heeft mijn Sin 104 over genomen. Was een zeer leuke ervaring! :slight_smile:

3 likes

Omega Seamaster Cosmic 2000 gekocht van @daffie.
Snel en correct. Perfect.
Bedankt David!

1 like

@daffie kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.

1 like