Prettige deal met Daffie gemaakt
Snel handelen en een fijne communicatie. Top dus
@daffie , tot volgende keer. Merci.
Elf.
Prettige deal met Daffie gemaakt
Snel handelen en een fijne communicatie. Top dus
@daffie , tot volgende keer. Merci.
Elf.
Eensgelijk…erg fijne communicatie over&weer met Elf, en ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Wellicht tot een volgende keer, bedankt!
David.
Via Marktplaats een klokje gekocht van @daffie David die later ook HF member bleek.
Prettige communicatie en vlotte deal. Horloge goed verpakt verzonden, dus naar alle tevredenheid.
Aanrader!
Prima ervaring met David. Aanrader.
Goede ervaring met David bij de aankoop van G-Shock mudman. Snelle en goede communicatie en verzending.
Stephan
Band overgenomen, goede deal en snel in huis, probleemloos is een aanrader!
Een mooie Seiko Snzg15 overgenomen van @daffie .
Fijne vent, duidelijke en leuke communicatie via PB mee gehad.
Horloge zelf was precies zoals omschreven(nieuwstaat),netjes verpakt.
Kortom: fijn zaken doen met dit forumlid.
Prachtig @Ko-Banden bandje overgenomen van @daffie voor een prima prijs.
Duidelijke en snelle communicatie. Betaling van mijn kant vlot via de smartphone verstuurd, mooi he die techniek en 2 dagen na het snelle versturen op de deurmat.
Helemaal tevreden mee. Mijn Damasko is er blij mee
Bedankt en wie weet tot de volgende keer
Prachtige band overgenomen van @daffie snelle en duidelijke communicatie en snel en goed verpakt verzonden met originele factuur van de band echt top .
Een aanrader dus!
Mvg. Bertjan
Originele Damasko band overgenomen van @daffie. Daffie bood uit zichzelf aan de band op te sturen zodat ik deze eerst rustig kon bekijken voordat ik betaalde. Top!!
Mooi bandje gekocht en lag snel in de bus, das ook wat waard. prima dus
Mooie klok overgenomen van @daffie. Is helemaal perfect verlopen. Goede en snelle communicatie en de overdracht ging ook erg prettig.
Toch geen “spuuglelijke” Damasko !?.. (mag ik een beetje gezond jaloers zijn ?)
Gefeliciteerd met de puike transactie, gentlemen !
Ik heb mijn Omega Seamaster COSMIC 2000 verkocht aan @daffie, erg prettige en snelle deal en na het horloge te hebben opgestuurd een terugkoppeling gekregen wat altijd fijn is dus een dikke voor David
Afgelopen week mijn Waltham zakhorloge aan David @daffie verkocht.
Dit was een zeer prettige deal; fijne en efficiënte communicatie en snelle betaling!
Zeer aanbevelenswaardig! Graag tot de volgende keer!
David heeft mijn Sin 104 over genomen. Was een zeer leuke ervaring!
@daffie kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.