Dag allemaal

Hallo Friso en welkom op dit leuke forum. Je hebt al een leuke collectie bij elkaar.
Die seiko heb ik ook jaren gehad. Het is de snp005, hij is ook origineel geleverd op de stalen band maar dan is het de snp001. Overigens vond ik de leren band niet heel erg fijn dragen. Ik heb hem op een hirsch modena gezet, ik denk zelfs dat je de vouwsluiting gewoon kan overzetten.
Het horloge is in ieder geval te leuk om niet te dragen.

Geen battle. :ok_hand:
Een warm welkom… van de ene tekenaar naar de andere… alstu! Als respect voor wat je maakt. :pray:t2:

9 likes

@Jurk

Heeel tof! :fire: dankjewel hiervoor! Dat is een heel mooi welkom :pray:

1 like

Welkom! Enjoy

1 like

Welkom, veel plezier op dit mooie forum!

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Welkom Welkom!

1 like

Welkom Friso op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Dan zijn er op dit forum nog wel niet-horloge-gerelateerde topics waar jij (later?) wel fijn zal vertoeven.

https://www.horlogeforum.nl/t/kunst-op-straat-street-art/270467/1046?u=dave76

en de andere heeft @Jurk reeds met jou gedeeld.

2 likes

Leuke collectie, die Seiko heb ik ook. Die heeft mijn vader ooit gekocht voor zijn 50e verjaardag en en ik heb deze een paar jaar geleden op de kop getikt. Nu hebben we dezelfde dus. Bij beide is die band ook ruim versleten en ik heb op beide een nieuwe Seiko band gezet zonder die aansluiting op de kast. Persoonlijk vind ik dat hij nu een stuk mooier valt. Mooi horloge in ieder geval! Welkom.

1 like

Hoi Friso, welkom en veel plezier :partying_face:

1 like

Dankjewel! En dat ziet er inderdaad prima uit zonder de aansluiting. Denk dat ik ook maar zoiets ga doen dan. Vind dat er wel een zwarte band bij hoort.

1 like

Dankjewel! De pagina is (nog) privé, maar zal er zeker even kijken wanneer dat is toegestaan

Dat topic staat in de subcategorie Off Topic.

Daar kun je pas met een bepaald Trustlevel in.
Lekker actief meedoen hier en dan komt het vanzelf.

Welkom Friso, mooie collectie heb je. Ik heb nog volop aan de 404 gewerkt toen ik autotechniek studeerde. En hier ook een Junghans aanwezig, mooie dingen

2 likes

welcome home

1 like

@Kekw Ha Kees,

Dat is het wel een beetje met die 404’s er is altijd wel werk aan :sweat_smile:

Heb bij de Junghans erg getwijfeld tussen de blauwe en de groene. De band van de blauwe ga ik denk ik ook nog wel aanschaffen om af en toe te kunnen wisselen

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Dan ken ik je van de tekeningen op de halfpipe in prikko. Welkom!

1 like

1 like