Dag dusseldorf plus aankoop

na een leuke dag in duitsland veel horloges en auto.s te kunnen bekijken een afspraak gemaakt met een lokaale juwelier om mijn eerste echte horloge te koopen een omega seamaster
Prijs 2400 euro incl service. nadeel lichte beschadiging op het glas dus die moet nog worden vervangen.
Na de de koop op pad gegaan om dusseldorf te verkennen heel wat moois gezien. ook Veel aftermarked troep en customs
Maar kort om een geslaagde dag voor mij


Stipjes lijkt op de foto condens maar zijn hellaas beschadigingen op het glas
Vooraad moddelen rolex
Weet zelf niet als de prijs goed is zit ad bij maar ook grijse handelaaren





29 likes

Van harte gefeliciteerd met jouw mooie Omega! Je eerste luxe horloge en een topper bovendien! Heel veel plezier ermee gewenst! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Düsseldorf is een fantastische stad inderdaad. Moeten Mevrouw Niglo en ik ook nodig weer eens naartoe. :wink:

1 like

Auw. Graag eens nalezen.
Ook vreemd dat het horloge een service kreeg, maar het glas niet vervangen werd. Niet eerder gezien.

3 likes

Gefeliciteerd met je eerste aankoop, ontzettend mooi!

1 like

Zekker doen ala je van horloges en dikke auto.s haalt

dankje😊

Glas heeft lichte puntjes geen barste of hele erge
Schade paar kleine puntjes maar dat neem ik voor lief zolang het uurwerk maar in top conditie is. de band en kast zijn ongepolijst en in mint conditie.
Wijzerplaat heeft ook geen schade
Echt alleen een paar kleine puntjes maarja
Glas vervangen geen idee hoe duur dachf rond de 80 tot 140 euro

Veel plezier gewenst met de aanwinst!

Dankje :smile:

Als het een saffierglas voor een Seamaster is mag je zeker op 150,- tot 175,- rekenen (incl. vervangen, waterdichtheidstest en btw). Omega is vorige jaar en dit jaar weer behoorlijk de hoogte in geschoten met de prijzen van de onderdelen…

Veel plezier met je horloge,
Lowieke.

2 likes

Dankje voor de info opzich ook fijn als die gelijk weer gececkt. oja en als ik het laat doen door een andere horloge makker scheelt dat nog in prijs ?

Merkte trouwens ook dat de service inderdaad behoorlijk aan de prijs wat raar is om dat het meestal simpele eta uurwerken zijn die elke klokken maaker wel kan regelen en maaken

Ligt eraan.
Als het generieke onderdelen zijn als een ankerrad, een minuutpijp of opwindstift, is dat geen probleem.
Die onderdelen zijn ook bij Omega niet erg duur.
De prijs schiet omhoog bij de onderdelen met naam of logo.
Horlogeglas met logo in het centrum, een rotor met inscriptie en zo, dan gaat het kosten.
Die kan de niet-gecertificeerde niet krijgen (soms via grijs circuit of oude voorraad kan wel, maar vaak lastig en ook duur).

Ook de niet-gecertificeerde zal zijn uren moeten maken om goed werk te leveren. Da’s toch vaak de grootste kostenpost.

Dik 14k voor een 116710LN? Nette prijs :grimacing:

1 like

Had gezecht weet niet als het een nette prijs is :sweat_smile: zag een daytona met aftermarked rainbow bezzel voor bijna een ton :sweat_smile: dus de prijzen inderdaad of veelste hoog of normaal hellaas ben ik niet bij een groote rolex store geweest

Weet niet als het aanmijn oogen licht maar zie geen omega logo in het glas

@Hetklokje Wait wut, een OP39 voor 11.500 euro en een Milgaus voor 16.000 euro??

Jhup gekken werk

Oja en zwart gemaakt :rofl: wel leuk om op een verjaardig om uit te gaan leggen dat je een echte rolex hebt en die 11 duizend plus was kijken hoeveel het gaan geloven