Welkom!!
Ugh ja! Ik zie het nu ook pas haha. Thanks!
Welkom op ons mooie forum, Baltic is erg mooi, maar de Mido heeft net iets meer in mijn ogen. Foute keuze kun je niet maken.
welkom en gave collectie heb je al !
Welkom en leuke kleurrijke collectie heb je!
Precies zoals @Stevil85 aangeeft. Dat is wat verzamelen is. Diversiteit of juist een bepaalde niche. Het is maar net wat je aantrekt. Wat je verzamelt bepaal jij en niemand anders. Er zijn mensen die oneindig veel varianten van een bepaald object verzamelen. Diversiteit is dus geen must.
Veel plezier hier op het forum in ieder geval.
Ik vind dit ook een mooi horloge, inderdaad een echt strap monster, ik heb er al diverse keren via reviews en YouTube naar gekeken maar helaas nog niet in het echt kunnen aanschouwen.
Op afbeeldingen en filmpjes komt de wijzerplaat op mij over alsof het van kunststof is gemaakt en dat doet mij twijfelen. Zal wellicht door de lichtval komen, ik kan me dat namelijk niet voorstellen. Kun je mij uit de droom helpen?
Ik zag ook een aantal video’s op Youtube wat mij erg deed twijfelen. Plaat leek daar meer licht grijs dan zwart/donker grijs. Maar ik vermoed dat die een flinke tl buis erboven hadden hangen ofzo.
Hij is in echt veel mooier
Welkom Tajko!
Ik persoonlijk zou voor de Mido gaan. Gewoonweg omdat ik die wel zou dragen en deze 2 Baltics niet.
Het is dus een smaak dingetje. Je zou jezelf de vraag kunnen stellen welke van de exemplaren meer draagtijd boven de andere zou krijgen. En ook dat is dus koffiedik kijken, want dat weet je pas als je ze hebt.
Succes met je keuze en veel plezier hier op het forum.
Ik kon het me ook al niet voorstellen. Bedankt voor je reactie Fargo!