Dagje Amsterdam (o.a. AVW & AWCO) | Photo Heavy 📸

Hi medeliefhebbers,

Gisteren een heerlijke dag gehad in onze hoofdstad. Vol enthousiasme neem ik jullie mee in deze dag. Dit doe ik aan de hand van veel foto’s :slight_smile:.

Vanuit het station zijn we via de Dam langs Gassan gegaan. We zagen de volgende modellen in de etalage liggen. Niet de meest scherpe foto maar de modellen zijn goed te zien.

Daarna gelijk door naar @Awco en daar het volgende gepast:

Mooie Day-Date met vignette wijzerplaat

En een Day-Date met houten wijzerplaat

Tot slot nog een 6542

En wat een prachtige gilt wijzerplaat!

Vorig jaar heb ik hier mijn Sea-Dweller gekocht en gisteren ook weer erg prettig geholpen + een tof gesprek.

Daarna door voor een pitstop (verderop in de straat).

Na lekker geluncht te hebben gingen we door naar @AmsterdamVintageWatches om ook hier een Day-Date te passen.

Verder leuk om te vermelden dat ik druk bezig ben met mijn eigen bedrijf in leren horlogebanden voor Rolex sportmodellen. Ik had voor AWCO en AVW een pakket samengesteld en hun eerlijke feedback gevraagd wat ze ervan vonden. Super interessante gesprekken gehad, erg leuk. Ik heb niet te intentie om reclame o.i.d. te maken maar dit was voor mij persoonlijk een belangrijk onderdeel van de dag Amsterdam :wink:.

Op de terugweg naar het station nog even een rondje door de Bijenkorf gelopen en bij Xupes nog wat moois gepast:

Een AP van 33mm kan prima op mijn kleine pols kwam ik achter. Ik zou persoonlijk wel voor een automaat kiezen, dan gebeurt er wat meer op de wijzerplaat.

Deze dag was letterlijk ‘goud’ :wink:. Bedankt voor het lezen/kijken!

97 likes

Deze is wel heel dik!

2 likes

Leuk dagje zo! Mooi verslag :grinning:

1 like

Leuk verslag, Thanks for sharing!!

1 like

Mooie foto’s en een leuk verslag :+1:

1 like

Zo te zien heb je een prima dag gehad!
Welke was het bijna geworden?

1 like

Een 6542 :drooling_face:

Die vignette DD is ook gaaf trouwens

1 like

Hij is mooi he? :+1:

Bedankt! :slight_smile:

Zeker van genoten! De Day-Date met vignette plaat is toch wel mijn grote favoriet. Wie weet over een tijdje :slight_smile:

1 like

Lekker broodje zeg, damn

7 likes

Je hebt iig een mooie dag gehad, deed het vroeger ook weleens, gewoon een dagje passen. Zo kom je toch weer eens nieuwe horloges tegen en krijg je vaak er een heel ander beeld van.
Wie weet komt die DD er.

2 likes

Bedankt voor het meekijken, klinkt als een lekker dagje! :smiley:

Ik ben wel benieuwd: wat is je polsmaat @Horlogefreak_nl ?
Heb zelf ook de 33nm gepast en is ook prima voor mijn 15.5cm pols.
Hoe bedoel je dat er bij een automaat wat meer gebeurt op de wijzerplaat?

1 like

Leuk artikel. Bedankt!

1 like

Zeker weten! Met biefstuk. De bijpassende wijn was ook erg goed :wine_glass: :wink:

1 like

Graag gedaan! Ik heb het net even opgemeten en mijn polsmaat is ongeveer 16cm. Ik bedoelde eigenlijk de variant met de secondewijzer. Zo gebeurt er net wat meer in plaats van alleen een uur- en minutenwijzer :slight_smile:

1 like

Tof dagje uit , deze “roadtrip” heb ik ook vaker gedaan , dat eindigde ook met een Daydate!

1 like

Leuk dagje en was ook lekker weer zo te zien. :v:t4:

1 like

“Thinly sliced beef” als ik de menu kaart mag geloven, 12.50… Maar dan heb je ook wat :joy::call_me_hand:t3:.

2 likes

Leuk verslag, dank voor het delen. Ik neem aan dat we jouw collectie banden tzt eens voorbij zien komen op een van jouw horloges?

1 like