Gisteren een heerlijke dag gehad in onze hoofdstad. Vol enthousiasme neem ik jullie mee in deze dag. Dit doe ik aan de hand van veel foto’s .
Vanuit het station zijn we via de Dam langs Gassan gegaan. We zagen de volgende modellen in de etalage liggen. Niet de meest scherpe foto maar de modellen zijn goed te zien.
Verder leuk om te vermelden dat ik druk bezig ben met mijn eigen bedrijf in leren horlogebanden voor Rolex sportmodellen. Ik had voor AWCO en AVW een pakket samengesteld en hun eerlijke feedback gevraagd wat ze ervan vonden. Super interessante gesprekken gehad, erg leuk. Ik heb niet te intentie om reclame o.i.d. te maken maar dit was voor mij persoonlijk een belangrijk onderdeel van de dag Amsterdam .
Op de terugweg naar het station nog even een rondje door de Bijenkorf gelopen en bij Xupes nog wat moois gepast:
Een AP van 33mm kan prima op mijn kleine pols kwam ik achter. Ik zou persoonlijk wel voor een automaat kiezen, dan gebeurt er wat meer op de wijzerplaat.
Je hebt iig een mooie dag gehad, deed het vroeger ook weleens, gewoon een dagje passen. Zo kom je toch weer eens nieuwe horloges tegen en krijg je vaak er een heel ander beeld van.
Wie weet komt die DD er.
Bedankt voor het meekijken, klinkt als een lekker dagje!
Ik ben wel benieuwd: wat is je polsmaat @Horlogefreak_nl ?
Heb zelf ook de 33nm gepast en is ook prima voor mijn 15.5cm pols.
Hoe bedoel je dat er bij een automaat wat meer gebeurt op de wijzerplaat?
Graag gedaan! Ik heb het net even opgemeten en mijn polsmaat is ongeveer 16cm. Ik bedoelde eigenlijk de variant met de secondewijzer. Zo gebeurt er net wat meer in plaats van alleen een uur- en minutenwijzer