Mooie aanwinst van een mooi merk! Geniet ervan
Zo wil ik ook wel een dagje naar Culemborg!
Erg mooi weer
mooie tissot geniet er van
Ik vind zo’n Milanese band trouwens altijd erg mooi staan op dit soort klassieke horloges.
Het is mijn eerste Milanaise, dus ik ben wel benieuwd hoe het bevalt. Als liefhebber van vooral stalen banden, ben ik al wel gewend aan metaal om de pols.
En bevalt het niet, hier passen voldoende leren banden op met 20mm lugs. Cognac, bruin, zwart moet goed kunnen.
Heel mooi horloge Wil. Prachtig blauwe wijzerplaat en daarbij ook hele mooie details zoals het logo en de secondewijzer maken het een heel fraai totaalpakket!
Mooie aanwinst, ik heb de quartz versie nog niet zo lang geleden als verjaardagscadeautje gekregen, blij mee, had nog geen dresser, vintage in een modern jasje. Geniet er van.
Quartz heeft geen dag aanduiding.
Mijne kwam op leer.
In mijn ervaring dragen ze heel licht en soepel. En zoals je zegt; genoeg alternatieven
Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!
Stijlvol horloge ! Zeker in blauw Goede aanwinst. Veel draagplezier !
Heel mooi!!
Mooie aanwinst, geniet ervan!!

Vergeef me de vrijheid:
Bedankt voor deze Youtube video. Staat er nog maar een paar dagen op.
Vorige week nog gezocht, niks gevonden.
Overigens klopt de backdraw wel waar hij het over heeft: een AR (aan de binnenzijde) van het saffier zou een goed idee zijn.
Mooie Tissot!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Nice! Geniet er van
Mooi hoor! Sunburst blauw, altijd goed.
En zo te zien heeft deze nog niet het powermatic 80 uurwerk maar de 2836-2, dus heb je nog een mooie glijdende secondewijzer met 28800 bph.
Mooi hoor. Geniet!
En je meisje dan?

En je meisje dan?
Die heeft 2 slaven armbanden in zilver uitgezocht.
(Ik wist niet dat een slavin zo goedkoop was)