Dagje Culemborg, nieuwe aanwinsten!

Vandaag samen met mijn vrouw in Culemborg wezen shoppen! Tenminste, de bedoeling was om te gaan ‘kijken’. En dan kom je thuis met het volgende:

(no spoiler)

1 Tasje voor mij, 2 pakjes voor de dame!
.

.
Rara wat zou erin zitten??

Huh? Tissot? Tasje is Hamilton!
Simpel: de Tissot tasjes waren op :slight_smile:

Gelukkig de Tissot horloges niet. Ik had onlangs op de baai een blauwe Tissot PRS516 quartz chrono besteld. Terwijl deze nog onderweg was, zie ik hier op HF een topic over een blauwe Tissot heritage Visodate. En die Visodate vind ik stukken mooier.

Die moest er dus komen (als hij tenminste ook leuk op de pols valt). Maar die recente modellen zijn vaak lastig ergens te passen. Nu zag ik gisteren dat Bouman in Culemborg er 1 op voorraad had. Vanmorgen dus even gebeld, met verzoek om hem apart te leggen. En dan om de pols:

Nou, dat was niet moeilijk. De milanaise band valt zeer soepel om de pols en is eenvoudig te verstellen. Het blauw van de wijzerplaat is mooi diepblauw, en heeft een lichte sunburst. Het saffierglas heeft een lichte welving, waardoor het ook wat klassieks heeft. Dus inpakken en wegwezen.

.

.

En de andere 2 pakjes voor de dame? Alvast 2 aankopen voor verjaardag en Kerst :slight_smile:
2 mooie zilveren armbanden.

Bedankt voor het lezen, en nog een fijn weekend!

70 likes

Mooi horloge, enjoy :wink:

1 like

Leuk shoppen zo :+1:

1 like

Mooie nieuwe aanwinst. :ok_hand: Gezellig middagje shoppen…

1 like

Oei, mooi zeg die Visodate!

Gefeliciteerd! En goed voor de dame zorgen.:wink:

1 like

Fijne aanwinst,oogt goed :+1:

1 like

Erg mooi zeg. Dat logo blijft toch prachtig…
Dat je dit soort horloges anno 2018 gewoon kan kopen geeft goede hoop. Tijdloos in de puurste vorm.

3 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Mooi, geniet ervan :+1:.

1 like

Prachtig! Veel plezier ermee! :star_struck:

1 like

Mooi horloge en i.m.o. veel waar voor je geld :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!

Ik heb erg goede ervaringen met Bouman; twee keer een Certina gekocht. Prettige zaak en Culemborg is leuk voor een dagje shoppen :wink:

1 like

mooie aanwinst. veel plezier er mee!

1 like

Prijs - kwaliteit :ok_hand:

1 like

2 likes

Mijn beste,

Een fraai horloge hoor, die “Visodate”. Elegantie voor om de pols!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zeer mooi horloge! :ok_hand: Heel veel plezier ermee gewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Veel plezier er van een geniet in goede gezondheid!

1 like

Veel plezier met de nieuwe aanwinst.:+1:

1 like

Vergeef me de vrijheid:

Prachtig hoor!