Dagje Düsseldorf

30 likes

Vandaag in Düsseldorf. Het aanbod van Rolex bij de AD’s is bedroevend.

1 like

Das een hoop tonnetjes achter glas

3 likes

De. F*cking. Tering. :exploding_head:

1 like

Da’s een kwartaalproductie aan Nautilussen… :sweat_smile:

10 likes

Zo presenteer je die PP’s toch niet :scream:

1 like

Scheelt wel een hoop werk als je ze iedere avond weer in de kluis moet leggen.

2 likes

Dit is geen AD toch als ik zo naar de prijzen kijk?

1 like

Leuke decoratie ook bij de Rolexen, zo’n leeggelopen aquarium…Weet je nog welke handelaar/winkel al die Daytona’s had? Ben er ook binnenkort. Altijd leuk window-shoppen daar in Dus.

Wat idioot eigenlijk. €26k voor een Daytona, maar ze blijven toch wel erg gaaf!

Ik zie mijn ultieme foute grail!! De smurf met diamanten uur markers :heart_eyes:

1 like

Vitrines vol met de meest gewilde horloges voor een forse premium en bij de officiële dealer ligt bijna niets. Goed bezig allemaal…

4 likes

Dat is erg opvallend als je op de Königsallee in Düsseldorf loopt, De officiële dealers, en er zitten er zeker 3, hebben bijna niets.

De grootste voorraad ligt bij Qunto. Heeft ook regelmatig Richard Mille (niet mijn smaak overigens) Leuke showroom in zij-winkelportaal van Königsallee. Ik heb er ook wel eens wat horloges gepast. Zeer vriendelijke mensen (wel wat veel spierbundels en tatoeages). Ik volg ze ook op Instagram (leuke horloges op soms leuke locaties).
Aan de Königsallee zelf verderop lagen nog wat meer Daytona’s, die wel heel erg duur geprijsd waren. Bij de 3 of 4 AD’s lege vitrines, alleen enkele volgouden en niets in staal.

1 like

Hoe langer ik iets met horloges te maken heb, hoe minder dit soort vitrines het voor me doen. Je ziet door de bomen het bos niet meer, en er zit heel erg veel lelijke veel te drukke meuk bij.

Los van het feit dat ik liever een Stowa of vintage chrono heb met twee registers op leer dan al deze toeristische testosteronbommen moet me ook nog van het hart dat ik maar één juwelier heb gespot net een fatsoenlijke presentatie van z’n waar in die stad, maar dat was dan ook Lange. :grin:

Verder is Düsseldorf gewoon leuk. Ik hoop dat je ook andere dingen gedaan hebt. :+1:

5 likes

De foto’s van de lege vitrines waren de AD’s, de volle vitrines bij de handelaren in dezelfde straat.

Nachtresi is een aanrader voor savonds laat :smile:

Uiteraard!

1 like

Daar ligt toch wel een behoorlijke hoeveelheid horlogegeweld hoor.:heart_eyes:

Wat zouden die werknemers bij de AD wel niet denken… :joy: