Had ik in Dusseldorf met een kettinkje van 100.000 euries… ook nog een nul vergeten!
Nee niks alleen achter mijn oude moeder aan gehobbeld van mode zaak naar mode zaak
Ik ben 2 weken geleden in Düsseldorf geweest en zag dezelfde etalages. Ongelooflijk wat daar is te zien inderdaad. Bij een officiële Rolexdealer zag ik ook een Submariner liggen, notabene voor de listprijs. Maar toen kwam de aap uit de mouw. Namelijk met daaronder een piepklein bordje in de Rolex lay out met de tekst
" Unverkaufliches ausstellungsexemplar". Erg grappig, alsof je een worst/Bratwurst wordt voorgehouden.
Een Hublot tussen de Rolexen😱
Ja een Oris bij de eerste winkel, zegt mijn moeder belachelijk 1600 Euro voor een horloge. Ik zeg moeders die heb ik
Grijze handelaar in een zijstraat.
Dat klinkt vreselijk. Ik zou haar de volgende keer gewoon meeslepen naar de Patek boutique.
De jaren die we nog hebben ben ik gewoon de aardige zoon die het spel meespeelt. Ja mam is goed mam wat jij wilt. Het was eigenlijk helemaal niet het plan om naar het centrum van Düsseldorf te gaan, ik wou haar meenemen naar de Kaiserswerth maar had de navigatie verkeerd ingesteld.
Altijd gezellig Ook nog goed gegeten enz?
Mit Senf
Zou zo’n horloge niet te koop zijn als je er meteen wat meer meeneemt? Ook zonde om maar te laten verstoffen in de etalage.
Geweldige stad. Ik ga volgende week nog even.
Ik wou naar mijn favoriete restaurant maar dat kwam qua tijd niet goed uit. Toen maar een Duitse maaltijd gegeten.
Twee maanden? Maak er maar 5 van en een huurhuis
Het zou ook een dummy kunnen zijn. Het zou mij niet verbazen.
Ow ja, natuurlijk, daar had ik niet aan gedacht.
Wil je wel een beetje aardig tegen mij doen Joke.
Ja, ik klaag ook niet haha. Voor anderen is het dan weer weinig. Maar als je zulke bedragen ziet vergeet je soms de realiteit…
Mooie fotos👍.
Dat die bezelschroefjes bij die Hublots niet uitgelijnd zijn, daar ga ik n beetje van over mijn nek.