Doe mij die horloges maar, een huis is zwaar overschat.
Zou je korting krijgen als je ze allebei neemt?
Of een simpele Daytona cadeau?
Korting kan dan wel lekker oplopen!
Het resterende bedrag blijft natuurlijk bizar……
Kanonnen, wanneer is het daar uitverkoop?
Net alsof je aan een woning kan zien wat de maanfase is…
En woningen zijn veelal waterdicht.
En je wilt wel op tijd bij de nachtopvang zijn
En dan nog mag je niet klagen.
Je moet maar zo denken: Rauchwurst ohne ‘r’ is auch wurst
Ik ben gek op horloges en dat je daar dan veel geld aan uitgeeft kan ik begrijpen. Maar 2,5 ton?..
Marcel boekhoorn heeft net voor 1miljard+ de campus Eindhoven verkocht… dan is 250k voor een horloge ineens kleingeld.
Geweld! Zeg dat wel!
Er gaan dagen voorbij dat ik dat niet uitgeef…
Leuke etalage foto’s.
Ha!!! Is die van je zelf? In dat geval krijg je van mij een nominatie voor de woordkoning van de maand!
Volgende maand ga ik tijdens mijn vakantie mijn dochter bezoeken die in Zürich woont. Lekker neuzendrukken tegen het glas van de juweliers zaken op de Bahnhofstrasse!
Helaas is deze er niet meer. En de prijzen zijn sinds 1930 ook een beetje anders geworden.
Helaas gejat. Maar… Het mooie is in t Nederlands werkt ie ook
Ik heb trouwens wel een horloge gekocht vandaag maar niet in Düsseldorf. Moest de nieuwe uitvoering hebben.
Wat is er nieuw aan?
En tsja… wat betreft accuratesse gaat een PP het er niet bij halen
Backlight is tegenwoordig een led en je kan tussen 1,5 en 3 seconden kiezen. Je kan 5 wereldtijden kiezen, het is nu wat handiger om terug naar het startscherm te gaan. Nog wat veranderingen met de stopwatch, en de belangrijkste je kan de datum eindelijk juist zetten. Met eerst de dag en dan de maand.
Nieuwe module is te herkennen omdat er Light staat rechtsboven ipv EL back light.
De werking en functies lijken wat meer op de bluetooth versies maar dan zonder dat irritatie bluetooth en bijbehorende App.