Dagje Düsseldorf

Gisteren een dagje naar Düsseldorf geweest, en we hebben er weer genoeg moois gezien :slight_smile:
Ik heb oa de explorer 2 in het wit gepast …helaas viel die wat tegen nu ik de seamaster gmt heb :wink:
dus meteen maar naar een gmtII en een turn-o-graph gekeken :smiley:
later nog een santos 100 (een kennis had hier om gevraagt maar natuurlijk meteen gepast ) en zelf de jeager hometime.
als laatste toen de dames sieraden aan het bekijken waren nog een Audemars Piguet royal oak …ik geloof de 15202

en ik heb wat foto’s van al dat moois gemaakt …helaas door etalage ruiten heen zonder flits en met langere sluitertijd dus niet alles is super gelukt:

ondanks de etalage ruiten toch hele mooie foto’s. Enne, door die ruiten heen zie ik toch wel heel veel
prachtige horloges voorbij komen. Het water lopt je uit de mond. Zo te zien ongetwijfeld een leuke
dag gehad. bedankt voor de foto’s

Die eeuwige kalender van A. Lange & Söhne zou zeer goed om de pols passen (moet dan wel veel korting nog van af!) , een klassebak. Als je naar de foto’s kijkt dan realiseren wij ons welk een prachtige afwijking wij eigenlijk hebben. Waarvan akte.

Groet,

Bojo

Ja, op jouw foto’s zie ik inderdaad wel wat mooi spul voorbij komen! Wow… ::o

vraag me trouwens wel af waarom de prijzen erbij staan vermeld. Zou er iemand
langs lopen en de JLC van EURO 149000,= in de etalage zien liggen en denken
"Och, laat ik eens naar binnen lopen en aanschaffen dat ding!"

Wees blij dat er prijzen bijstaan. Alles in Nederland boven de pakweg 300 Euro is niet geprijsd bij de meeste juweliers. Daar erger ik mij kapot aan.

hans

hcptdg Schreef:

Wees blij dat er prijzen bijstaan. Alles in
Nederland boven de pakweg 300 Euro is niet
geprijsd bij de meeste juweliers. Daar erger ik
mij kapot aan.

hans

Wel, in België ook hoor :frowning:

Seamaster: wat ik me afvraag: werd je niet raar bekeken toen je zo’n ganse etalage stond te fotograferen.
Ik heb dat ook al dikwijls willen doen, maar durf dat eigenlijk niet zo goed…

Oh ja, zeker ben ik er blij mee. Als ik voor de etalage me sta te vergapen vind ik de
prijzen ook een prettige service. Dus voor de kijkers een prima idee; voor de echte
kopers van dergelijk geprijsd materiaal ==>die hebben zich vooraf al laten infomeren.
Ofwel, ze plaatsen de prijzen erbij voor de liefhebbers (mooi toch?)

Zoow, mooie foto’s Seamaster! Vooral die Ingenieur met witte dial (midsize model?), vintage Tissot, Royal Oak met witte plaat en de Explorer I doen het goed. Jummie. :smiley:

hcptdg Schreef:

Wees blij dat er prijzen bijstaan. Alles in
Nederland boven de pakweg 300 Euro is niet
geprijsd bij de meeste juweliers. Daar erger ik
mij kapot aan.

hans

zeer mee eens !

mooie foto’s van veel mooie horloges !

Mooie foto’s, komt allemaal heel bekend voor aangezien ik 2 weken geleden ook op de Ko was. Had zelf alleen niet het idee dat het allemaal zoveel goedkoper was qua horloges als in NL. wat je vaak hoort…

Marc-B1 Schreef:

hcptdg Schreef:


Wees blij dat er prijzen bijstaan. Alles in
Nederland boven de pakweg 300 Euro is niet
geprijsd bij de meeste juweliers. Daar erger
ik
mij kapot aan.

hans

Wel, in België ook hoor

Seamaster: wat ik me afvraag: werd je niet raar
bekeken toen je zo’n ganse etalage stond te
fotograferen.
Ik heb dat ook al dikwijls willen doen, maar durf
dat eigenlijk niet zo goed…

ik kon ook niet overal foto’s maken als de bewaking die er vaak buiten de zaak rond loopt even niet oplet gaat het soms wel … bij wempe werd me vriendelijk gevraagd geen foto’s te maken , daar had ik de bewaker niet zien staan :smiley:
maar op zich blijf ik het van 1 kant wel een beetje vreemd vinden dat ze het liever niet hebben…ik zie het ook als reclame

Haha… enne: als je dan om de prijs vraagt, krijg je vaak een ontwijkend antwoord
"nou, da’s geen goedkoop klokje hoor…"

Geezz…

Groet
Mark

WOW! Mooi spul daar in de etalage…

Mijn persoonlijke favorieten: de vintage Eberhard en de PP Calatrava.

Leuke dag gehad zeker ?! :slight_smile:

Groet
Mark

seamaster Schreef:

Marc-B1 Schreef:


hcptdg Schreef:



Wees blij dat er prijzen bijstaan. Alles
in

Nederland boven de pakweg 300 Euro is
niet

geprijsd bij de meeste juweliers. Daar
erger
ik

mij kapot aan.

hans

Wel, in België ook hoor

Seamaster: wat ik me afvraag: werd je niet
raar
bekeken toen je zo’n ganse etalage stond te
fotograferen.
Ik heb dat ook al dikwijls willen doen, maar
durf
dat eigenlijk niet zo goed…

ik kon ook niet overal foto’s maken als de
bewaking die er vaak buiten de zaak rond loopt
even niet oplet gaat het soms wel … bij wempe
werd me vriendelijk gevraagd geen foto’s te maken
, daar had ik de bewaker niet zien staan
maar op zich blijf ik het van 1 kant wel een
beetje vreemd vinden dat ze het liever niet
hebben…ik zie het ook als reclame

Tja, maar als je ziet wat juweliers soms over de vloer krijgen ( van criminelen…), en dat ze zichzelf nauwelijks mogen verdedigen, is het wel begrijpelijk…
Toch best mooie foto’s, en wel leuk met die prijzen erbij: zo te zien is Rolex maar “goedkoop spul” :smiley:

Bedankt voor de mooie foto’s. Ook aardig dat er prijzen bij staan. Zo vind ik de prijs van de Jaeger leCoultre eeuwige kalender ‘nog wel mee vallen’ (48.500 is nog steeds veel geld hoor…), en zie ik de 149.000 niet af aan een ander horloge van JLC (die wat vagere foto). Leuke post hoor!

Gerwin

Mijn beste,

Wat een leuk Topic heeft dit dagje Düsseldorf je opgeleverd.
Prachtige foto’s, leuke reacties en een aanrader voor mij om zelf eens polshoogte te gaan nemen in deze ‘großartig armbanduhr stadt‘. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

het is idd zeker de moeite waard… (tu)

Leuk, Joost! Bedankt voor de foto’s…

En prettig dat de prijzen erbij staan in Duitsland. Irritant dat dat in Nederland niet zo is…

Ja, prima fotos, ik wou dat ik ze kon maken, wat voor een camara gebruik je hiervoor?