Dagje Genève / Jacob & co

Dag horloge vrienden,

Vandaag de dag dat wij naar Zwitserland zijn geweest.

Vanmorgen vroeg naar Schiphol, meteen na aankomst de beurs op :smiley:

Veel en leuke horloges gezien !

Na de beurs zijn wij het centrum in gegaan om de winkels te bekijken.
Wij zijn bij de boutique geweest van Jacob & co om eens tekijken hoe de horloges in het echt zijn.
Foei lelijk! Maar wat een kunst maken die gasten !

Na een praatje met de verkoper gevraagd of er ook een Bugatti horloge beschikbaar is.
De verkoper zei dat er heel weinig in de winkel lag omdat er een exhibition is in een hotel vlakbij.
Daar zijn wij gaan kijken en Wauw !! Zoveel diamanten bij elkaar !!

Na mijn verbazing over al deze horloges ( 150+ horloges ) was Jacob zelf er ook, zelfs nog even kort met hem kunnen praten

58 likes

Wat gaaf! Maar wat je zegt: Lelijke horloges, maar absoluut wel kunstwerkjes.

2 likes

Leuk dat je een praatje hebt kunnen maken. Mooie dag geweest zie ik :wink:

2 likes

Whoooow, totaal niet mijn smaak maar zo tof om naar te kijken :star_struck::boom:

2 likes

Gaaf man!

2 likes

Gaaf, leuke trip zo te horen!

2 likes

Leuke trip ! :+1:

2 likes

Een leuke dag uit zo! :+1:t3:

2 likes

Lijkt me heel cool om eens te kunnen zien. Geinig dat Jacob er zelf ook was.

Zelfs als ik het zou kunnen betalen zou ik het niet kopen maar de ambacht die erin gaat kan ik alleen maar waarderen.

2 likes

Op sommige foto’s zie ik zoveel uurwerken en zou ik nog steeds de tijd niet af kunnen lezen.

2 likes

Zo een horloge koop je njet voor de tijd :joy::joy:

1 like

Ik kan me duizend en een redenen bedenken waarom je het horloge niet koopt…en zeer weinig waarom wel, waaronder witwasserij…en oh wacht…:sweat_smile:

1 like

En leuk om te zien al die J&Co’s, absoluut niet mijn smaak maar zoals meer mensen hier al aangaven wel echte kunstwerkjes voor om de pols. Leuk dat Jacob er zeker ook was een bijzonder dat hij de tijd nam om je te spreken, lijkt me geen man die met Jan en alleman en praatje maakt.

1 like

Leuk uitje!

1 like

Met name die Astronomia-serie lijkt me technisch heel interessant, inderdaad echte kunstwerken… De “traditionele” horloges met honderd miljoenmiljard edelstenen zou ik geen tweede keer naar omkijken.

1 like