Citizen BN0201-88L
- solar quarz, dus nooit meer batterijen vervangen
- titanium, dat draagt lekker licht
- 200m waterdicht, een duik in het zwembad géén probleem
- ruim binnen budget (€ 379)
Citizen BN0201-88L
citizen promaster nb6021-17e
Weliswaar een automaat, maar als je hem toch dagelijks draagt moet dat geen probleem zijn. Zeer krasbestendig door de gebruikte behandeling van het titanium.
Mocht je het wat vinden heb ik een nieuwe liggen voor een mooi prijsje.
De Tissot PRX is er ook met rubber band
Met 100m water resistance, quartz, rubber en saffier voldoet deze aan al je eisen binnen je budget.
.
Veel stof om over na te denken iig!
Je moet je budget misschien iets oprekken – maar dat hoort er hier vaak bij. Dit is echt een topmodel van titanium, boordevol functies. Als je ‘m tweedehands koopt, ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit.
De tips hierboven zijn beter! Ga voor de citizen.
Of een Precista PRS-10, nu gewoon te bestellen in de UK, niet alleen op zondag om 15:00uur:
Kost bij elkaar, geleverd in NLD, ong €395,-.
Met saffier, WR van 100mtr, Schroefkroon, schroefdeksel, Diam 37,1mm, pushbars, Zwitsers uurwerk met batterij tot 10 jaar, een goed verhaal en leuke watchroll.
Deze zou ik je aan kunnen raden ideale beater, geen issue in het zwembad en eco drive waarbij het soms zoeken is naar 18mm band maar ik heb er zelfs een sailcloth voor gevonden
Zeker Citizen overwegen, of
Wellicht maatje te groot, maar voor jouw budget met 15% korting bij je eerste aanschaf, zou dit mijn keuze zijn
Spaar een beetje door en tik een licht gebruikte Seiko SPB143 op de kop voor €650-€750.
Tweedehands een Hamilton khaki Scuba. Tank van een horloge en elke Hamilton die ik al heb gehad loopt bangelijk accuraat
Pitzman Overture. Nu voor slechts € 229 dollar.
Accuraat en blijft 68 maanden doortikken zonder batterijwissel.
39mm, L2L 46mm, WR 120m
Link: https://www.pitzmann.com/shop
Verkrijgbaar met mooie snelverzet sluiting.
Succes met de keuze
Waarom bestel ik hem zelf niet
Heb deze zelf ook. Je kunt ermee duiken, sporten en reizen. Nog solar ook, dus geen omkijken naar
Er zitten prachtige suggesties bij, maar tot nu toe blijft de voorkeur hangen bij een Certina. Vooral omdat mijn dochtertjes ‘het horloge met de schildpad achterop’ willen dus papa moet middelen…