De witte is nog steeds de 319…
De bruine is de nieuwe 269👍
Ik vind de uurwerken prachtig, maar sommige van de designs spreken me niet aan.
Draag hem in gezondheid!
Mooi setje zo!
Dat zijn mooie modellen maar volgens mij wel een stuk boven budget. De exemplaren in goede staat zie je online voor 20k gaan. Geldt ook voor de andere referentienummers.
Leuke blancpain op de foto. Ik blijf een zwak voor het merk houden, in mijn opinie ook ondergewaardeerd!
Ik had het budget niet helemaal meegekregen maar ik zag het één en ander aan Lange en Vacheron voorbijkomen, vandaar. 5107’s liggen iets lager, vanaf zo’n 17k, de 5127 en 5227 liggen inderdaad tegen de 20k of zelfs iets hoger
Deze ziet er bijzonder uit. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet
Maakt niet uit. Ik waardeer de input en het zijn mooie horloges!
Bijna niet vast te leggen op foto. Over het algemeen is de wijzerplaat warm, maar met wat minder reliëf dan op de foto. Je ziet echter wel dat er “iets” gebeurt. Voor mij was dit daarom de ideale dresser. Zelfs vrije tijd kan die goed mee.
Zeker interessant om naar te kijken. Het heeft iets wat intrigerend is. Wat is het referentienummer als ik vragen mag?
SBGY005
@Hans dat blijft toch één van de meest geslaagde Grand Seiko’s in mijn boekje. Clean, maar met een echte GS plaat. Heerlijk stuk!
Helaas ga je die niet zo maar vinden…
Even doorsparen voor zoiets. De helft aanbetalen en dan na ongeveer 2 jaar wachten wanneer die klaar is de rest
Heel mooi! Leuk voorstel. Deze kende ik nog niet. Ga me er eens in verdiepen
Ik dacht alleen in Japan te krijgen of intussen ook in Europa via een ad live te zien voor aanschaf?
Volgens mij alleen Japan.
De wachttijd is trouwens al opgerekt naar 3,5 - 4 jaar.
Dacht er een te bestellen. Zoveel geduld kan ik niet opbrengen.
Thanks. Ja dat zag ik ook.
Door @tompj zit ik er af en toe met een schuin oog naar te kijken.
Zit op een crossroad. Paar dingetjes eruit en dan gaan voor hogere prijsklasse waar oa Een aantal gouden horlogeszich in bevind en ook deze. Of enkele andere ‘dure’ independents…
Mja een horloge niet eerst kunnen passen binnen redelijke afstand… tsja.
Of toch andere plannen. Daar zit Oris tussen maar ook bijv of een gouden tank of GS
Ik hou op t topic te vervuilen.