DaLuca

Sluiting overgenomen van @DaLuca , deze was duidelijk LOS gegaan op de nietmachine (:grin:) Om zo te zorgen dat ik hem in perfecte staat zou ontvangen. Top!

:smirk:

Horloge overgenomen van Teun (@DaLuca)
Prima communicatie, duidelijke foto’s en omschrijving, snelle reactie’s en perfect verstuurd. Pakketje prima verstuurd.
Kortom prima deal. En zeker een aanrader om met Teun zaken te doen.

1 like

Prachtige Luch Einzeiger overgenomen van Teun @DaLuca. We bleken redelijk dicht bij elkaar te wonen, dus even ophalen was zo gedaan. Prettige ervaring en leuk gesprek over horloges gehad :smiley:

Volgende keer met koffie :wink: :coffee:

Leuke Swatch over genomen van @DaLuca.
Horloge was al onderweg voordat ik het wist :joy:

Prima ervaring!

Voor de tweede keer een perfecte deal (ruildeal deze keer) gedaan met @DaLuca.
Wederom perfect verlopen, horloge uiterst eerlijk beschreven en dus een goed gevoel aan deze ruil overgehouden.
Tnx Teun, graag tot de volgende keer :smiley::+1:

Mondaine overgenomen.van Teun @DaLuca en dat ging prima. Goede communicatie en het horloge zag er goed uit. Compleet geleverd met alle toebehoren.
Ik kan hem aanraden als betrouwbare verkoper.

Er was wat gedoe met de post, maar dat is Teun niet aan te rekenen. Zal wel komen door de drukte ivm coronacrisis. (Aangetekende en verzekerde zending was op de stoep gedumpt door de postbode, toen we thuis kwamen lag hij er gelukkig nog…)

1 like

Seagull 1963 overgenomen van @DaLuca. Goede koffie en aardige gast. Horloge zoals beschreven. Prima deal :+1:

1 like

Een Tissot verkocht aan @DaLuca, prettig afgehandeld en prima gecommuniceerd. Nog veel plezier met deze glimmer!

Een Fossil van @DaLuca overgenomen. Dat was een heeeeele snelle deal. En daarbij was het horloge met een dag in huis

Top deal, prettige communicatie, heel netjes verpakt. Nog hartelijk bedankt Teun.

Horloge overgenomen van Lucas. Alles in orde, bedankt! :ok_hand: