DaLuca

Een horloge aan Teun (@DaLuca) verkocht. Allemaal prima gegaan, met goede communicatie en feedback, dus zeker aan te raden als koper.

Zojuist een horloge van Teun (@DaLuca) ontvangen. Fijne verkoper en snelle levering. Horloge is in prima staat en ik kan deze verkoper aanraden.

Hier ook een dikke duim voor DaLuca :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en weer een leuk klokje erbij :smile:

Bedankt!

Fraaie Certina DS in titanium van DaLuca/Teun gekocht. Aangenaam contact en alles is vlekkeloos verlopen. Graag de volgende keer weer.

Mijn Seiko “Speedy” aan Teun verkocht.
Het was erg gezellig en uiteraard over van alles maar vooral horloges gebrabbeld.
Betrouwbaar HF lid en zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt!

Prettig contact, snelle verzending, goed verpakt, horloge in de staat zoals omschreven, oftewel een betrouwbare verkoper.

Bedankt!

1 like

Afgelopen week een mooie Seiko Alpinist SARB017 van Teun @DaLuca overgenomen.

Was een prima- en prettige transactie! Ik had wat detailvragen, maar daar antwoordde Teun zeer geduldig op.:+1:

Verder snelle verzending en efficiënte communicatie. Een aanrader dus! :+1: :relaxed:

Certina overgenomen, ging snel en goed.
Aanrader!

Bandje overgenomen, netjes verpakt en snel op de post.

Prima deal :+1:

Longines Conquest van @DaLuca overgenomen. Deze keer niet voor mezelf maar voor de zoon van een kennis van me, als cadeau voor het behalen van rijbewijs. Nou Teun, denk dat de jongeman blij gaat worden vanavond. Netjes afgehandeld :+1:

2 likes

Dat is een mooi cadeau zeg! :smiley:

1 like

Zojuist mijn Seiko 7A38-702A aan Teun verkocht. Aardige en nette kerel, ondertussen nog even gebabbeld en over HF’ers geroddeld. :joy:

Prima transactie!

Helaas heb ik een totaal andere ervaring met Teun. Zeker, leuke babbel bij levering maar voor mij geen persoon om ooit nog zaken mee te willen doen: geen enkele reactie op verzoeken in contact te komen bij een probleem met het geleverde horloge - ondanks PB’s, sms of telefonische pogingen blijft het stil. Uiteindelijk dan wel aan de lijn met de welbekende opmerking zo druk te zijn geweest
 bijdrage in oplossing nul. Ik vermoed overigens dat Teun allang wist dat hij me met een ‘uitdaging’ verkocht. Ik betaal mijn leergeld en ga weer verder


Voor diegene die na deze kortzichtige en weerbarstige reactie vragen heeft over de betreffende situatie, PM even. De realiteit is altijd net even anders wat een reactie doet vermoeden.

Fijne avond allen!

Zeker een aanrader! :+1:

Gezien laatste reactie, een iets uitgebreider verhaal van mijn kant :slight_smile:

Onderstaand (hopelijk herkenbaar) horloge overgenomen van Teun. Snelle reacties op PM en erg betrokken. Al vlot tot een overeenkomst gekomen waarna het pakketje zeer goed ingepakt is opgestuurd.
Hierna bleek dat bij een van de balletjes een beetje roest zat, wat na even poetsen weg was.
Daarnaast bleek dat de batterij op was, helaas was net dit ene batterijetje niet bij de AH te krijgen dus moest ik wachten op bezorging, erg jammer aangezien ik dit niet eerder wist.

Teun reageerde meer dan sympathiek en na mijn bericht had hij spontaan een aanzienlijk bedrag van de deal teruggestort en verteld dat hij dit niet had opgemerkt. :smile:

Een zeer bewonderenswaardige reactie.

Het teruggestorte bedrag was veel te hoog, waarna een groot gedeelte weer retour is gegaan. De kosten voor vervangen batterij zijn op mijn initiatief gesplitst wat imho meer dan redelijk is. Het horloge werkt perfect.

Al bij al dus zeker een aanrader! Duidelijke en snelle communicatie en meer dan redelijk in dit geval van onvoorziene zaken. In de toekomst mag ik enkel hopen op deze manier van zaken doen met andere verkopers.

1 like

Deze week een vouwsluiting van Teun overgenomen. Ging allemaal prima en vlot, de sluiting was snel binnen en goed verpakt.
:+1:

1 like

Aantal weken geleden paar mooie bandjes overgenomen van DaLuca. Naar volle tevredenheid, echte horlogeliefhebber!

Heel fijn om zaken mee te doen!

Teun tot de volgende keer!!

1 like

Teun’s Dan Henry 1964 overgenomen; alles zoals omschreven, goed contact, snel verzonden, top!

Toppie! Have fun with it!

1 like

Och! Ook van mij een zeer later reactie. Van Teun een bulova overgenomen; alles meer dan keurig! Heel fijn

1 like