Damasko : a look inside the manufacture

Een heerlijk uitgebreid artikel over mijn favoriete horloge merk Damasko op Worn & Wound. Een aanrader! :ok_hand: Blijft toch erg bijzonder zo’n klein familie bedrijf dat zulke technische hoogstandjes maakt. Fantastisch en charmant.

https://wornandwound.com/damasko-a-look-inside-the-manufacture/

31 likes

Pracht merk! Blijft een mooi stukje techniek :ok_hand: Dank voor het delen.

1 like

Dank voor het delen.
Heb niks met het merk, waardeloze en overhypte prul…

Zal ik de DC weer terugnemen nu? Wel graag met die beschadigde rukband aub

4 likes

Haha…komt morgen binnen…zal 'm meteen naar je doorsturen. Inclusief rubber duckie :sunglasses:

3 likes

Leuk om te zien, sympathiek merk👍

1 like

Bedankt voor het delen @daffie, en dan te bedenken dat ik gewoon begon te twijfelen over de DA38 en eigenlijk een Pelagos wilde. Dan maar dubbel zo hard sparen en ze allebei halen.

1 like

:+1: begin rustig met de Damasko…dan zal daarna de wens voor de Pelagos direct gedeeltelijk wegebben.

1 like

Ik hoop het, na een paar maanden hier meelezen is het lijstje alleen maar langer geworden. Damasko moet natuurlijk wel op staal @daffie :wink:

1 like

…vanaf morgen weer…

:sunglasses:

1 like

Exact!

2 likes

Had je die band niet verkocht? Of heb je hem weer terug gekocht? :joy:

Dacht er ook over na om staal te kopen maar mijn DA38 gaat steeds meer richting de uitgang :thinking:

2 likes

Ja…en nee. Maar komt wel retour…:+1:

Don’t do it!

1 like

Ik snap het niet maar goed nieuws denk ik :joy:

1 like

Doe rustig aan richting de uitgang en je mag mij een berichtje sturen als het zover is :ok_hand:

2 likes

Hi,

Vandaag mijn eerste Damasko om mogen doen. Leuk om dan ook vandaag dit artikel te lezen - geeft me toch nog meer een goed gevoel over deze aanschaf. Dank voor het delen!

groet, Vincent

4 likes

Heel erg blij met mijn DA 38, nog geen moment spijt van.

1 like

Hoe is de kwaliteit van Damasko t.o.v. Stowa en Sinn?
Heb deze horlogemerken nog nooit in het echt kunnen aanschouwen :tired_face:

1 like

Leuk om te lezen en zien, maar geeft toch wat onrust, moet ik nou op zoek naar een Damasko???

2 likes

DA past niet op DC? Laatste is iets dikker toch?

1 like

Band van de DC en DA zijn inderdaad niet gelijk dwz de aansluiting bij de lugs is net iets anders.