Nadat ik een Damasko op horlogeforum te koop zag staan (DA37 model) heb ik besloten om een nieuwe Damasko te bestellen. De superluminova oplichtende wijzerplaat van de Damasko DA37 ziet er zo super uit. Maar ik heb erg zitten twijfelen tussen een DA37 met zilveren kast of met zwarte PVD kast. Uiteindelijk heb ik de zwarte gekozen.
Ik las op collega forum watchuseek dat tot 10 december Damasko een kerstmiskorting van 10% hanteerde bij bestelling af fabriekin Duitsland. Daar was ik dus te laat voor Maar na mailen met de Nederlandse leverancier Bensontrade toch die 10% kunnen krijgen doordat de horloges pas half januari 2011 kunnen worden uitgeleverd. Prima service toch?
Dus nu gaat het wachten beginnen… In de tussentijd verkoop ik mijn vintage Mido Commander Ocean Star datoday en Rado Starliner Daymaster (nu op marktplaats, ik kan nog niet posten in het verkoopgedeelte van horlogeforum helaas).
Binnenkort een reviewtje met foto’s van de zwarte Damasko DA37 dus.
Heb even op marktplaats gekeken en dat zijn ook leuke horloges… tis alleen altijd balen dat daar maar 3 foto’s geplaatst kunnen worden (en dat ze klein zijn)