Damasko DA36 met stalen band

Ik ben aan het opruimen en na de nomos, gaat ook deze de kist verlaten.

Merk en model: Damasko DA36
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2014
Datum waarop het in mijn bezit is
gekomen(maand/jaar): 2017
Factuur en/of certificaat: geen van beide aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires:
-stalen damasko band
-originele doos en omdoos,
-lege garantie kaart
-Losse schakels voor de band
-(torx) tool van damasko om de band te vermaken
-los eta 2836 uurwerk erbij.

Verzendkosten of afgehaald in regio:verzekerde verzenden de mogelijkheid, maar sterk de voorkeur voor persoonlijke overdracht zodat je ziet wat je koopt (rotterdam)
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, maar lijnen op de AR coatong
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2836-2
Vraagprijs: 950

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ik heb dit horloge inmiddels 9 jaar in bezit en het is echt een topper geweest. Hij is overal mee naar toe gegaan over heel de wereld op avontuur, kanoen, motorrijden, camperen en ondanks dat is de kast echt in bizar goede staat. Ik kan geen beschadigingen ontdekken op de kast.
Ook geen krassen in of op het glas, maar de AR coating verraad dat dit horloge gebruikt is. Deze ziet er niet meer mooi uit.
4 jaar geleden was de rubber afdichting kapot en is er water in het horloge gekomen. Dit is opgelost door een volledig nieuwe ETA 2836-2 er in te doen, en de rotor van damasko is daarop overgezet. Vandaar het extra uurwerk dat erbij komt, dat is het originele uurwerk(zonder rotor).
Loopt als een zonnetje, geen enkele problemen.

De band is wat dit horloge echt afmaakt. De kwaliteit is ongekend stevig. De ceramische kogel sluiting werkt ook top. Geen krassen op de band. Maar glimt op sommige plekken waar de band tegen elkaar komt. (Nieuwprijs band 795,-). Horloge is nu op maat voor 17.5 cm pols, met nog 3 schakels.

Ik wil het horloge graag als totaal verkopen, mocht er weinig animo voor zijn dan pas gaat de band los.

Mochten er vragen zijn, stuur gerust een PB.

8 likes