Damasko doet niet aan garantie

Niet dat het in mijn geval een groot probleem is, maar omdat ik me er wel aan erger en het vreemd blijf vinden toch een berichtje.

Ik heb eind december vorig jaar een damasko da36 gekocht, mooie klok en hij beviel heel erg goed.
binnen een maand had ik een klein krasje op de kast, natuurlijk is schade van buiten af niet sowieso garantie maar omdat ze zelf reclame maken met hun geharde kasten en omdat het al zo snel was gebeurd heb ik ze gemaild en gevraagd of er onder coulance iets gedaan kon worden.
gemaild eind januari, nog niks gehoord.
nu sinds kort ook een klein stofje onder het glas, wat volgens mij zeker wel garantie is… krijg ik ook geen reactie.

ik heb al gehoord dat reparaties bij damasko erg lang kunnen duren, vandaar dat ik het stofje als ik me er aan zou blijven storen bij een normale horloge maker laten weg halen omdat opsturen en minstens 3 maanden wachten dat mij niet waard is.

het feit waarom ik dit nu plaatst, is het topic op tz-uk…
ik had al gezien dat damasko zelf horloges verkoopt waar een beschadiging op zit.

wat ik zelf vreemd vind, wat als ze zo precies zijn waarom accepteren ze dit dan…dit gaf mij meteen een heel ander beeld van damasko.

ze schrijven dat het met het blote oog niet is te zien…valt helaas toch wat tegen, aan de reactie van de nieuwe eigenaar te zien.
en wat mij stoort is dat als je zoals hij een horloge koopt wel een reactie krijgt maar als je dus voor garantie mailt je geheel genegeerd wordt.

ik weet dat mijn damasko te koop staat, het krasje had ik al gemeld het stofje aan de mensen die serieus gemaild hebben.
het blijft een mooie klok, maar helaas valt de service wat tegen.
ondanks mijn probleempjes wilde tot gisteren nog de dc66 / dc67 maar het geen wat ik nu weet ga ik liever voor een sinn…

als ik hierdoor mijn damasko niet verkoop, is dat voor mij geen probleem.
Ik erger me aan hetgeen wat ik hier beschrijf, maar draag hem ondanks dat nog graag…(tja is een beetje dubbel, ik weet het)

doe er mee wat je wilt, nu is in ieder geval iedereen op de hoogte voordat hij een damasko koopt.

Kwaliteit beloven is gemakkelijker dan kwaliteit leveren :frowning:

Wreckless Schreef:

Kwaliteit beloven is gemakkelijker dan kwaliteit
leveren :frowning:

idd, wel vreemd dat er op dit hele forum maar 1 iemand is die het ook niet vind kunnen was misschien anders geweest als het om omega of rolex had gegaan.

Gezien de ronkende verhalen op hun site mag je wel wat verwachten lijkt me…en een reactie op een vraag lijkt me toch wel het minimum als je een toko drijft, maar goed dat schijnt heden ten dage ook niet meer zo te zijn. Ik vind het niet getuigen van service iig.

Maar je hebt toch wel in het duits een mail gestuurd…ze kunnen nl. geen engels bij Damasko. Tenminste dat schreef Eddie op TZ-UK.

seamaster Schreef:

Wreckless Schreef:

Kwaliteit beloven is gemakkelijker dan
kwaliteit
leveren :frowning:

idd, wel vreemd dat er op dit hele forum maar 1
iemand is die het ook niet vind kunnen was
misschien anders geweest als het om omega of rolex
had gegaan.

Sorry Seamaster! 't Is niet de bedoeling om je te negeren. Want zo gaan we op Damasko lijken en das niet de bedoeling.

Het is inderdaad op z’n zachtst gezegd onbehoorlijk dat ze niet eens reageren.
De horloges die ze verkopen zijn toch redelijk aan de prijs en dan mag je wel wat service verwachten, laat staan een antwoord op een vraag/opmerking!

Dorian Schreef:

Maar je hebt toch wel in het duits een mail
gestuurd…ze kunnen nl. geen engels bij Damasko.
Tenminste dat schreef Eddie op TZ-UK.

yep, netjes in het duits…

bedankt voor je reactie :wink: