Vanwegen het inkrimpen/opheffen van de collectie alleen te koop een prachtige Damasko DS30 met blauwe secondenwijzer en datum, op die geweldige Damasko bracelet. Een mooi stuk Duitse ingenieurskunde. Bij Damasko betaal je voor al het werk en de aandacht die in de horloges worden gestopt, niet voor een marketing opslag.
Merk en model: Damasko DS30.
Diameter: 39 mm.
Dikte: 9,7 mm.
Leeftijd: Januari 2025. Dus nog in de garantie.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025, 1e eigenaar. De bracelet is wat later bijgekocht.
Factuur en/of certificaat: Full set zoals geleverd. Op de kopie-rekening worden naam en adres onleesbaar gemaakt.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles zoals geleverd. Über-complet. Behalve de stalen bracelet met vlindersluiting wordt ook de leren Damasko band (ongedragen) meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst zie ik je bij VDV Lelystad of in overleg. Versturen kan ook, maar 100% risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Dit horloge is een half jaar gedragen, maar Damasko staal krast niet. Ik zie niets, zgan.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 automaat. Loopt goed, zie de foto.
Vraagprijs: € 1200. Deze set kost nu € 1910 bij Damasko.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.