Damasko gesp pin te kort?

Wijze mede-forumbewoners,

Hebben jullie het onderstaande wel eens meegemaakt?
Lijkt wel of de pin gewoon 2 of 3 mm te kort is van de lichtbruine Damasko band.

@anon50762135EV is dit bij jouw band ook?

Zal zeker Damasko ook even een mailtje doen want het ziet er mij vreemd uit.

Ik heb dat niet met mijn 3 (2x zwart, 1x beige) Damasko bandjes. Hieronder foto van de beige band…

Hmm, dan lijkt mij dat toch tijd voor een nieuw gespje.

Mooi zakje, kwam de band daar in?
Die van mij zat in een ziplock zakje.

Jazeker…2 zwarte bandjes werden geleverd bij mijn DA46…waarvan de extra band in net zakje. Ook de beige band werd in eenzelfde zakje geleverd (direct bij Damasko gekocht).

Ik zou inderdaad even contact opnemen met Damasko over de korte pin…dat hoort niet.

Hmm, 2 banden + microfiber doekje besteld.
Banden kwamen zo:

Hmm…

Ook direct bij Damasko gekocht? Wanneer was dat?

Yes rechtstreeks bij Damasko vandaan.
28 februari besteld, vandaag afgeleverd.

OK dan heb jij later aangekocht dan ik. Misschien dat Damasko tegenwoordig de bandjes niet meer in het nette zakje levert…dat zou natuurlijk jammer zijn.

Nou, het verzoek om de gesp retour te sturen. Damasko ruilt hem dan om.

1 like

Je hebt hem al opgestuurd maar de mijne heeft het ook niet.

Vreemde fout, eerst moet er een te korte gesp-pin uit produktie komen (hoe dan, het lusje zit er aan, want hij zit aan de gesp pen, én het knikje zit er aan), en dan moet iemand hem nog aan die band hebben gezet. En ingepakt hebben. Raarrr.

Ook ik kreeg het leren foudraaltje bij mijn banden.

Heel vreemd inderdaad, zal Isabella er eens over mailen.

Wat is dit nu weer voor beroerde service (Ow wacht, Damasko). Nu moet jij moeite doen en geld uitgeven in plaats van dat ze per direct een nieuwe gesp + pin op de bus doen. Nog beter was geweest als ze een volledig nieuwe strap voor je op de bus hadden gedaan zodat ze eindelijk eens konden laten zien dat ze Customer Service wél snappen.

6 likes

Ben ik wel met je eens. Een nieuwe band verwacht ik niet, maar zou wel een ultiem gebaar zijn.
Wat ik, als ik Richard Damasko heette, had gedaan was inderdaad de klant op zijn minst direct een vervangende gesp gestuurd. Eventueel met als verrassing een gratis nato band/microfiber doekje.

Dit is maar een gespje. Ik kocht (en betaald) vorige zomer in juli een horloge van Damasko en heb pas 4 maanden een werkend horloge. Ik kreeg ook geen microfiber doekje. CS is nog wel een verbeterpuntje idd.

Zo typisch Damasko. Ze zullen een klant nooit vertrouwen…

1 like

Mee eens, een nieuwe of extra band zou ook overdreven zijn. Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet.
Wat ik wel verwacht is controle, dan zou dit wel op moeten vallen en dat indien je een foutje maakt op zijn minst de verzendkosten van je klant vergoed. Lijkt mij redelijk toch?

1 like

Reactie van Isabella:

[quote] Yes, this is normal.
We have send it in the past with such bags. [/quote]
Dus zo’n deftig zakje zit er voor mij niet in. :cry:

Dat.

Zeker, en ik denk dat dat zelfs verplicht is.

https://www.kieskeurig.nl/garantie
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Gewoon een mailtje met je rekeningnummer en het bedrag van de postzegel :cop:

Nou, vandaag de vervangende gesp binnen. Deze ziet er uit zoals het hoort. Tevens een kleine attentie van Damasko, dus prima afgehandeld.

4 likes

Oh dat hebben ze inderdaad zeer netjes afgehandeld :thumbsup: Een pluim voor Damasko.