Jazeker…2 zwarte bandjes werden geleverd bij mijn DA46…waarvan de extra band in net zakje. Ook de beige band werd in eenzelfde zakje geleverd (direct bij Damasko gekocht).
Ik zou inderdaad even contact opnemen met Damasko over de korte pin…dat hoort niet.
OK dan heb jij later aangekocht dan ik. Misschien dat Damasko tegenwoordig de bandjes niet meer in het nette zakje levert…dat zou natuurlijk jammer zijn.
Ben ik wel met je eens. Een nieuwe band verwacht ik niet, maar zou wel een ultiem gebaar zijn.
Wat ik, als ik Richard Damasko heette, had gedaan was inderdaad de klant op zijn minst direct een vervangende gesp gestuurd. Eventueel met als verrassing een gratis nato band/microfiber doekje.
Dit is maar een gespje. Ik kocht (en betaald) vorige zomer in juli een horloge van Damasko en heb pas 4 maanden een werkend horloge. Ik kreeg ook geen microfiber doekje. CS is nog wel een verbeterpuntje idd.
Mee eens, een nieuwe of extra band zou ook overdreven zijn. Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet.
Wat ik wel verwacht is controle, dan zou dit wel op moeten vallen en dat indien je een foutje maakt op zijn minst de verzendkosten van je klant vergoed. Lijkt mij redelijk toch?