zoals eerder vermeld is er bij de deal met de SND een fraaie ex van mij bedongen
een horloge wat me altijd is bijgebleven en waar de fel gele secondenwijzer van de plaat afspat
in reallife echt bizar geel
ik ben meteen wat gaan stoeien met wat bandjes, en ik wil jullie vragen welke de mooiste is
helaas moet de 1e Stowa band terug naar de vorige eigenaar, maar wie weet kan ik hem overhalen om hem over te nemen
Wat blijft dat ding toch mooi. Hoe vaker hij gepost wordt, hoe jaloerser ik word:?.. Ik heb hem aan mezelf beloofd als ik afstudeer, maar misschien hou ik dat wel niet vol en koop ik hem eerder:D. Over de bandjes: Deze kan veel soorten bandjes hebben vind ik, dus gewoon af en toe wisselen!
Foto nummer 3 is wat mij betreft de mooiste combinatie. Al mijn horloges met een zwarte wijzerplaat hebben bruin leer (of staal). Is dat een Hirsch Liberty bandje?
Kijk anders eens naar BJStrap.com, handgemaakt in verschillende kleuren en soorten leer, slechts $50,- incl.verzending, gesp en stiksel naar keuze. Ik heb de mijne net binnen en het is bijna niet mogelijk dat deze band voor zo weinig geld wordt gemaakt! Mooi afgewerkt, dik en toch heel soepel.
Foto3 vind ik ook erg mooi, maar die extra naad aan de buitenkant vind ik erg jammer⦠had niet gehoeven.
Zwarte band zou ook kunnen ivm het geel en wellicht zelfs mooier zijn. Enkel niet deze met de verdikking erin. Dat staat niet bij de vorm van de kast. Zou da een platte zwarte leren band nemen en ook met zwart stiksel.
Mooi horloge! :~Persoonlijk zou ik er een andere band opzetten dan de banden die je op de fotoās laat zien, maar als ik moest kiezen, zou ik de zwarte met witte stiksels nemen.
Mooie band heb je besteld, zal wel mooi staan denk ik. Is dat wel dezelfde kleur geel als de secondewijzer? Of zal het kleurverschil niet storend zijn?