Damasko only (Deel 1)

Is er al een flipper-rij? (Vraag ik wel voor mezelf…)

:rofl::rofl:

1 like

Bij deze…:grin:

Maar ik heb er een hard hoofd in dat Damasko binnen normale periode kan leveren. Er lijkt momenteel een flink leveringsprobleem te zijn mbt de ETA uurwerken. En zo ja, dan plaats ik even geen bestelling.

Topkwaliteit!

11 likes

Haha, dit lezende realiseer ik me dat een groen horloge op een stalen band echt het allerlaatste is dat ik ‘nodig heb’ maar zit ook vandaag nog steeds in het hoofdje. :roll_eyes:

Weet er iemand of er geïntegreerde rubberbanden zijn die mooi aansluiten op de kast van de 40mm Damasko’s? Bij dat andere Duitse merk vind ik dat ze dat erg mooi doen…

@Honey_Badger heb je die nu allebei? En de DC80 is eruit?

1 like

Nee ook nog :joy:

3 likes

Spaar ze allemaal! Gaaf hoor!

1 like

Het lijkt erop dat het Corona virus de oorzaak is van de leverings problemen bij Damasko momenteel, en dus niet zozeer het lopende ETA verhaal.

Mike Stuffler van WUS reageerde zojuist op mijn vraag :

Lockdown repercussions. Swatch Group on short-time work. All manufacturers are facing problem.

The world is in a difficult situation in the time of Corona, said CEO Nick Hayek at the annual media conference broadcast on the Internet. But he also said that it was a temporary situation that Will be overcome at a given time.

Swatch had to react quickly to the worsening crisis, said Hayek. The production of watches and components is also affected. Working hours have been reduced and certain parts of the production have been temporarily closed, explained head of controlling, Peter Steiger. One problem is that cross-border commuters from France or Italy are only getting more or more difficult to get to their jobs in Switzerland.

The Swatch Group has introduced short-time work in its plants, offices and shops. Currently, more than 40% of the approximately 17,000 employees in Switzerland are on short-time work. However, the figures might rise up to 70%, said Steiger. That is just under 12,000 people. All watch brands in the group are affected.

3 likes

Bandje :wink:

18 likes

Waanzinnig! :ok_hand:

1 like

Staat 'm weg goed :ok_hand:

1 like

Prachtig!

Hoe bevalt het horloge na enkele maanden gebruik?
En is het ijsgeharde staal daadwerkelijk krasbestendiger dan 316L staal?

Vanochtend bestelling geplaatst via chrono24 bij een Duitse juwelier die 'm wel op voorraad heeft…eur 999 nieuw full set. :+1:

19 likes

Mooie prijs ook :blush: ideaal om de zomer mee door te komen. Ben benieuwd of dat je zal lukken :innocent:

1 like

Haha…idd. :blush:

Ben nog steeds van mening dat een Damasko DA best bang for the buck is…zoveel techniek en een stoer maar clean ontwerp voor slechts eur 1000. Niet veel merken die dit nadoen. :ok_hand:

5 likes

Oh yeah!

Goede keuze, lekker vooruitzicht hoor!
Alvast veel plezier met je aanwinst.

1 like

Dankjewel! :+1:

Ps je staat op de flipperlijst. :wink:

1 like

Ik wil ook op de lijst

1 like

Done :wink:

1 like

Zijn toch foto’s van 2 verschillende horloges, want de ene heeft een oplichtend punt boven de 12. Dit is dan toch foto van 1 met draaiende bezel, zoals DA4.?

1 like

Correct. :+1: Is een foto van mijn oude DA47. Maar uiteraard is de mooie full lume wijzerplaat hetzelfde.

1 like