Ja, als je er al zoveel gehad hebt.
Wel redelijk scherpe prijs voor een nieuwe Damasko dacht ik zo.
Ja, als je er al zoveel gehad hebt.
Wel redelijk scherpe prijs voor een nieuwe Damasko dacht ik zo.
Zeker. Ps ik heb altijd 10% korting via Bensontrade dus de prijs is in dit geval nagenoeg gelijk.
Supergaaf man!
Heerlijk fris, en met de zwarte wijzers/indexen een fraai contrast
Lijkt me ook mooi met een lekker fel oranje rubber strap! Een Hirsch Pure bijvoorbeeld
Thx kerel.
Leuk idee idd op een oranje strap…ik ga eens neuzen.
Drie opties…oranje, zwart, camouflage. Misschien maar eens bestelling doen en zien wat staat op de DA37 en DA38.
Die camo is gaaf! Ik denk alleen dat dat niet zo past bij je witte wijzerplaat.
Ipv de laatste zou ik een zwarte Hirsch Arne nemen. Die heeft een mooi (vrij discreet) patroontje op de band. Hele mooie sportieve band is dat. Vergelijk ze maar eens
https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Arne-Performance-Collection-Zwart-Leer-Bruin-Rubber-300m-WR/?classid=
De bandjes zijn bedoeld voor zowel de 37 als de 38. De camouflage past denk ik goed bij de zwarte plaat.
Die Arne is idd gaaf…alleen niet op voorraad momenteel helaas.
Nee helaas…slechts 18mm.
Cool dank voor het aanbod Roald. Ik krijg echter al de zwarte versie even te leen (en wellicht overname) van Nanne. En er komen morgen nog 3 Hirsch bandjes binnen. Ben voorlopig voorzien. Maar ik houd jouw groene Arne in het achterhoofd.
DAN TOCH NIET JONGUH!!!
Veel plezier met je nieuwe Damasko
mama!!!
Cheers
Er blijft maar eentje waarschijnlijk? Ben benieuwd welke het eerste zal gaan
Mooi setje! Die matzwarte wijzers op die witte plaat zijn wel top om te zien
Plan is beiden te houden…leuk afwisselen. Is lang geleden
We gaan zien hoelang dat plan standhoudt Ze zijn wel verrassend verschillend, dus ik geef het een kans!
Hopelijk geen keuzestress nu 's morgens…
Dat wordt nog een dingetje idd
Ik vind de witte wel heel mooi, maar trek full lume wijzerplaten maar slecht. Jammer is dat.
Begrijp het wel. Is ook zeker niet specifiek mijn ding. Overigens merk je er niets van overdag of in volle zon. Dat dacht ik vroeger…maar pas in het donker wordt de plaat lekker Chernobyl groen.