Damasko only (Deel 1)

Coole combi zo Daffie.:ok_hand:t3: Grappig dat bij die nieuwere witte de crosshair op 12 minder lang is. Heb je de Tudor Ranger al verkocht of kan ik die binnenkort voor wat kleingeld ophalen? :stuck_out_tongue_winking_eye:🥳

Thx kerel :+1: Morgen beetje pielen met paar nieuwe bandjes…eens kijken wat het gaat worden uiteindelijk.

Wow…een detail dat mij nog nooit is opgevallen. :open_mouth: Je hebt gelijk…sterker nog…alleen de lijn naar 6 is even lang. De rest is net iets korter dan bij de DA38. Apart :upside_down_face: Wat zou de bedoeling zijn?

De Ranger is nu weer terug bij Jasper…zie zijn advertentie in het blauw. :wink:

1 like

Grappig idd. Damasko heeft er een handje van om stilzwijgend kleine aanpassingen door te voeren. Heb een keer de DA47 van @Honey_Badger naast de mijne gelegd en daar zaten toch flinke verschillen tussen. Wellicht niet zozeer qua ontwerp maar wel qua materiaalgebruik.

2 likes

Die had ik gezien en is voor mij net geen kleingeld helaas. Ben benieuwd naar die andere bandjes want het bandje op de zwarte staat die strenge Damasko kast beter dan dat cleane zwarte leer van de witte.

1 like

Volledig mee eens. Heb die stock Damasko band er ook meteen afgeknald. Nu op een bruin lederen band van Damasko. Dit is een betere combi.

5 likes

Eens, al veel beter, shit joh, zat net op de Damasko site naar die crosshairs te kijken viel mijn oog op de witte DA nog wat met bezel. Die vind ik toch ook nog steeds erg gaaf hoor. Hmm…

1 like

Ja die blijft ook supergaaf! Mooiste vind ik de overgang tussen zwarte bezel met witte cijfers naar witte plaat met de enigzins glossy zwarte cijfers en matzwarte wijzers. Gaaf contrast. :ok_hand: Ik mis haar ook wel eerlijk gezegd…:thinking:

8 likes

Dank voor de plug :smile:

En ontopic: dat bruine bandje staat al wat beter dan die oem strap. Geen echt strapmonster heb ik de indruk.

2 likes

Graag gedaan…ik houd wel van een plug zo nu en dan. :smile:

Ik denk zelfs dat dit wel eens de beste combi zou kunnen zijn.

2 likes

Go! :+1: :smile:

:sunglasses:

Zonder bezel vind ik een Damasko best saai eigenlijk :shushing_face:

9 likes

Maak @daffie nou niet nerveus!:sweat_smile:

En je hebt ongelijk trouwens! :innocent:

7 likes

Eens, wou net zeggen; uitgezonderd de DS30 :grin:

2 likes

:rofl:

Wel erg hoor…nu verlang ik weer heel erg naar een DA47…:thinking::upside_down_face:

1 like

Heeft iemand ervaring (of gehad) met de DSub1?

Deze;

6 likes

Ik persoonlijk niet. Vind 'm aardig, maar niet meer dan dat eerlijk gezegd.

1 like

Textuur van plaat is idd compleet anders.

Hmm, lees net dat de bezel 43 mm is. Wellicht wat groot na wat kleinere horloges de laatste tijd. Over en sluiten dus. :confused:

1 like

Als ik naar de mijne kijk dan is de crosshair op de DA46 juist langer dan de DA47 (uit 2011)

7 likes

De printer is wellicht geen scherpschutter…:sweat_smile:

1 like