Ik was op zoek naar het e-mailadres en zag dat ik die vraag twee jaar geleden (!) al heb gesteld. Hun reactie was toen dat die band eind 2018 zou uitkomen… Misschien toch maar niet wachten op die datumloze DA46
Ja die bezel is inderdaad super strak. Ik vind dat juist erg tof. Ken geen ander horloge waarbij de bezel zo mooi is uitgelijnd en met zo weinig speling.
Toen ik hem net had, had ik er zelfs moeite mee om er beweging in te krijgen. Dat is wel wat veranderd na verloop van tijd. Toch denk ik dat als je al moeite hebt met een potje appelmoes, het lastig wordt om beweging te krijgen in een Damasko bezel.
Mijn oma sloeg altijd tegen de onderkant van een potje appelmoes aan zodat de onderdruk verdween en het potje makkelijk open ging ; dat zal bij een Damasko niet werken lijkt me !
Hmm bij elkaar zo’n 12 keer waarvan 7 verschillende modellen. Nu de DA37 in huis. Ach ik heb de afgelopen jaren de behoefte gehad vanalles te willen proberen en dus ook horloges in hogere segment (tot 3.5k) en dan flipper ik een Damasko makkelijk door omdat ik weet dat ik die makkelijk later weer kan aanschaffen…nieuw danwel tweedehands.
Ik merk dat ik nu beetje klaar ben met het uitproberen van horloges in het duurdere segment en dus kom ik vanzelf terug bij Damasko…en wellicht af en toe iets anders erbij proberen zoals de Hanhart Minos die mijn kant op komt.
Gaaf! Witte of zwarte plaat?
Het type horloge past je wel denk ik, gaat je niet tegenvallen.
EDIT: Zie het al. Als het die van Jaap is, zwart. Moet wel even wennen aan de band die er op zit, zo op de foto heb ik er niet direct een klik mee. Is die band origineel bij het horloge?
Ha Remco. Ja klopt die van Jaap. Ik vroeg mij ook al af of de band origineel is. Ik vermoed niet. Denk dat er sowieso een ander bandje op gaat komen. Maar eens zien…ben benieuwd naar dit model.