Ja blijft een topper. Ik zeg Go Go Go…
Ben bezig om een Damasko (DA 47) te bestellen, echter geeft Damasko aan dat zij de Eta 2836-2 uit laten lopen ivm met de (nog) steeds slechte beschikbaarheid. Geldt voor de modellen serie DA2X, DA3X, DA4X en DHX
Ben heel benieuwd op welke termijn de Damasko modellen weer beschikbaar zijn en natuurlijk welk uurwerk er gebruikt gaat worden…
Ik heb gisteren een DA46 besteld met levering binnen 2-3 weken. Zal eens zien (of navragen) welk uurwerk erin zit, maar verwacht gewoon nog een ETA.
Waar had je deze besteld ? rechtstreeks of via Benson ?
Via BT.
Ha…Damasko koppelt mij zojuist terug dat de DA46 niet leverbaar is net zoals jouw DA47. Pas in de herfst verwacht Damasko het nieuw in-house uurwerk af te hebben en dan worden de modellen weer leverbaar.
Ah well…
Oops😯
Jammer had graag een Damasko voor de zomer gehad…
Dan maar ff bij Sinn of Tutima kijken
Waarom niet eens gek doen en voor een DK10 opteren ?
Beetje prijzig. En ik ben ook niet zo van het in-house uurwerk…liever ETA. Maar wel erg gaaf ding.
Ah well indeed…
Leon geeft mij net door dat hij nog een DA46 heeft liggen. Deze is in nieuwstaat en compleet, en is slechts gebruikt voor promo foto’s op een watchwinder. Mag deze overnemen voor eur 950 incl btw. Een lekkere deal. Toch nog gelukt dus.
De laatste der ETA Mohicanen
Lekker bezig Freek!
Mijn dank is groot mijn Waarde Claudius.
Heb de mijn hier besteld, was zeer snel geleverd en lijkt nu ook op voorraad te zijn.
Beide uitverkocht inmiddels
Had ik al gekeken alleen de DA1.0 is nog beschikbaar…
thnx voor de tip !
bedoel DH1.0
Sow,das lekker.
Een herboren DA36 van een forumlid - het kroonrad had zich een weg gevreten in de veertonkloof. Not a pretty sight. Honderden messingschilfers in het uurwerk. Waarschijnlijk af-fabriek geheel niet gesmeerd geweest. Rotorlager ook slechter dan ik ooit had gezien. Horloge moest geheel “gedaan” worden.
Even binnenshuis aan de pols (eigen quick-release bandje), straks op de winder. Loopt weer snaarstrak. Wel een beetje zorgelijk hoe e.e.a. kon gebeuren bij een 3 jaar oud horloge.
PP for illustration only.