Serieus aan het twijfelen om de blauwe wijzerplaat DS30 op staal te bestellen of
en dan op staal

Ik zou persoonlijk niet zo snel meer teruggaan naar een DA. En zo ja, alleen op staal.
Als fervent bandjeswisselaar vond ik hem echt een tonnetje op andere bandjes.
Ik ben wel benieuwd waarom eigenlijk.
Toen ik eenmaal staal erop had, is er nooit meer gewisseld.
Even zoeken in het archief.
Hij is gewoon net te bulky voor mijn pols. De DS compenseert het gemist ruimschoots
Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het aan de afwerking van het staal ligt. Erg eentonig. Delen polijsten doet denk ik een hoop.
Gaaf hoor @Zulu ! staat goed! Kan je de band goed passend krijgen met de links?
Dit duikbootstaal is erg mooi met de satijnen glans erin. Veel mooier dan het erg kille ijsgeharde Damasko staal
Dat deel ik niet. Vind het een prima tool uitstraling.
Ja zeker! Met de twee langere links erbij die meegeleverd worden is hij perfect passend te maken. Kost wel wat moeite, en in de zomer zal er waarschijnlijk weer een schakel bij moeten.
Heel tof! Op termijn gaat die band er bij mij ook komen. Ik vind (juist) dat deze band en de kast van de DS perfect in balans zijn.
Haha… Uh… Sorry. Ik ga weer in mijn hol
Bij de 556ib en mij Oris propilot zie ik het wel terug. Naar mijn mening ook 2 toolwatches
Na een frisse service weer helemaal blij mijn Damasko te kunnen dragen. Normaal laat ik foto’s van de gesp over aan anderen, maar voor deze gave sluiting maak ik een uitzondering
Wauw! Supergaaf zeg! De eerste op het forum denk ik! Enjoy!
Zijn de DA-modellen soms niet meer beschikbaar ???
Denk er al even aan om een DA 43 te bestellen, maar vorige jaar waren de levertijden onduidelijk en nu geen spoor meer te bekennen op de site van Damasko ???
Nope…klopt. Men heeft alles van de website gehaald in afwachting van de modellen met nieuwe in-house uurwerk. Alleen de DS serie is net pas uit…
Ah OK … bedankt voor de info
Die gesp vind ik juist het enige wat geen pluim verdient.
Ah wat tof, van harte met dit fantastische horloge. Ik begrijp @louis echt niet dat hij deze weggedaan heeft
Hahaha, smaken verschillen (en gelukkig maar, anders zou het erg saai zijn op dit forum )