Damasko only (Deel 1)

Ik mag hier nu ook deelnemen :grin:

Ik heb toch ook maar de stalen band besteld.

17 likes

Geinig, die blauwe datum. Niet eerder gezien nog.

1 like

Vlak voordat de :snowflake: :snowflake: weer weg is

15 likes

Ik doe ook mee!

13 likes

…En dan te bedenken dat ik het ding al twee jaar heb, en de foto’s van vorige week zijn. Amper wat op te zien. Damasko staal rocks.

23 likes

17 likes

Welk merk is de rechter?

Benrus

Aangezien Damasko afscheid neemt van de DA serie heb ik besloten om nog maar snel een DA38 aan te schaffen.
De looks en de staaleigenschappen vind ik geweldig. Na een dagje dragen, kan ik niet anders zeggen dan dat het draagcomfort ook top is.
Het enige dat me ietwat tegenvalt, is de diameter op mijn pols. :slight_smile:

16 likes

Die maat staat je prima hoor :+1:

1 like

Inderdaad, prima maat. Ben ook nog altijd zeer tevreden over mijn DA 38. Jammer dat de reeks momenteel verdwenen is. Stahlband overweeg ik al enige tijd, maar door de prijs en fit (voor sommige) nog altijd niet de trekker overgehaald.

1 like

In de loop van het jaar komen die wel terug hoor. Met eigen inhouse uurwerk er in. :slightly_smiling_face:

1 like

Misschien hebben jullie gelijk voor wat betreft de maat. :slight_smile:

Voorlopig gaat ie er niet uit, hoor. Op dit moment veel te blij met deze aanwinst.
De stalen band zit ook ontzettend lekker om de pols. Next step wordt een mooie band erbij zoeken, want het bandje van Damasko doet me vrij weinig.

Ik heb even gemist dat Damasko terugkomt met een variant, voorzien van een in-house uurwerk. Op zich wel benieuwd naar, hoewel de ETA wat mij betreft prima is.

1 like

Mocht je hem toch wegdoen kan je mij altijd pb’en :wink:

1 like

11 likes

21 likes

Door dit topic even op de Damasko site gekeken. Wat is de Dk30 zonder datum toch lekker.

6 likes

10 likes

Ja, prachtig :star_struck:
Heb zelf toch ook een voorkeur voor horloges zonder datum.

1 like

Net hetzelfde gedaan en de 2 filmpjes bekeken. Wat een geweldige filosofie, gewoon, simpel en zonder fratsen het beste horloge willen bouwen. Nu wil ik er ook eentje…

2 likes