Damasko only (Deel 1)

Waarom heb je niet met een van de bruine banden van Damasko besteld? En als hij nog als nieuw is, kun je de band niet ruilen?

Thanks…maar die vind ik persoonlijk ook niet mooi. Het is een Hirsch Liberty en ik ben welbekend met dit merk, heb er zo’n 8 verschillende gehad. Goede kwaliteit bandjes. Maar de lichtbruine kleur en witte stiksels doen het niet voor mij.

Ik heb deze onderweg vanuit Chili (je verzint het niet)…

Ik snap wel wat je bedoelt, het oogt bijna on-ergonomisch. Alsof je je leren jas er mee doormidden kunt raggen.
(Best handig. :thinking:)

Ik heb de bezel-vrije kast besteld, maar ik ben in de loop van de tijd de look van die bezel steeds meer gaan waarderen.

2 likes

Martu!

1 like

Andersom geldt ook voor mij persoonlijk…een model met bezel-vrije kast zoals de DA36 ben ik de laatste tijd ook gaan waarderen. Misschien wordt zo’n model een toekomstige Damasko aankoop (al neig ik in 1e instantie meer naar een chronograaf zoals de DC66).

3 likes

Die van mij is onverwachts vandaag al binnengekomen!

15 likes

Een onverwachte maar welkome verrassing dacht ik zo! Enjoy :thumbsup:

1 like

En zo werd het in eens weer druk in het Damasko topic. Leuk!

2 likes

Mijn persoonlijke favoriet, enjoy!

2 likes

Super… mooi nieuws en een prachtige klok! :thumbsup:

1 like

Had de 36 überhaupt niet moeten verkopen destijds, maar het helpt dat hij een goed huis heeft gevonden :wink:

Eens kijken hoe lang de 38 het uithoudt tov de 36 en 46’s.

1 like

The magic number

Hoewel de jouwe natuurlijk een 37 is eigenlijk, die transgender.

1 like

Das waar! De gele secondewijzer is ook inbegrepen, dus mocht ik het blauw weer zat worden…

1 like

Thanks, ik ben er nog steeds erg tevreden over.

Haha! Double fake. :smiling_imp:

Kan je hem ook op TUE in plaats van DIE zetten?

Ja dat kun je op iedere Damasko zoals je wenst instellen (Engels/Duits).

Ok mooi!

2 likes

Erg mooi horloge :wink: Geniet ervan…

1 like

Proficiat! Wordt druk hier!

1 like