Damasko only (Deel 1)

Plaats eens een foto. Wij vinden er vast wat van.

2 likes

Als je denkt dat @SwedishChef representatief is voor Damasko dan heb je het mis :wink:

Kortom…gewoon lekker doen die Damasko!!! :thumbsup:

2 likes

:joy: :thumbsup:

2 likes

Hee een nieuwe titel :hushed:

Daar was ik al bang voor. Dus een ander keertje dan maar, incl Damasko.

Ik zie het…

Deal!

Hmm…ik vond de originele topic meer toepasselijk…

(ik ben niet zo van selecte/exclusieve clubjes…)

:thumbsup:

1 like

Je had wel gezien wie de titel had gewijzigd? Misschien schop je nu tegen de verkeerde schenen. Of lijkt het nu op een angstcultuur?

En als ik dat al wel zou zijn, was het niet met jullie. :innocent:

1 like

Candide had dacht ik toch de topic titel aangepast? :astonished:

Edit : Ide heeft via pb uitleg gedaan en ik heb @Henrik op de ‘cc’ gezet…hopelijk is het zo in orde. Excuses in ieder geval.

1 like

Knoop doorgehakt. Hij is besteld…
Dit model is het geworden(zelfde kleuren en band):

Ik zal uiteraard als hij binnen is foto’s posten van “de Damasko inclusief kekke schoenen”, zoals het hoort.

6 likes

Prachtig…van harte met je keuze! :thumbsup:

Mooi hoor!

Nice choice! :slight_smile:

Heb blijkbaar iets gemist, jij had de titel toch aangepast? Bij mij staat er nog steeds NA: Damasko only. Wat is er veranderd dan? :frowning:

1 like

Mod Henrik had de titel aangepast, ik dacht dat Ide het had gedaan dus ik heb toen de titel weer terug aangepast :blust:

Heb henrik al op de hoogte gesteld…indien jullie me hierna niet meer zien/horen dan weet je hoe laat het is :smirk:

1 like

Terug gezet door moderator die dacht dat ik het illegaal zonder jouw medeweten en toextemming had aangepast.

Pas het veiligheidshalve zelf maar even aan :wink:

1 like

:joy::joy: Dat kan ik mij niet voorstellen, je hebt het netjes gemeld toch? Hooguit 1 dag schorsing :thinking:.

1 like

Lijkt mij niet nodig. Jij had mij keurig op de hoogte gebracht en ik ging helemaal akkoord, dus mocht er een probleem zijn dan is dat bij deze opgelost. :sunglasses:

1 like

Ik vind dat Candide een ban verdient. Mag hem niet.

3 likes