Damasko only (Deel 2)

Geslaagd @lance_explorer, en iets anders dan de reguliere DS

1 like

15 likes

18 likes


Weekend :coffee: :slight_smile:

9 likes

De DK32 inmiddels weer terug uit Barbing en loopt nu als een zonnetje! Had hem zonder band opgestuurd en hij is onder de garantie gerepareerd en met nieuwe leren band teruggestuurd :ok_hand:

Het horloge moet het echter consequent afleggen tegen m’n Brew Metric - Retro Dial, dus twijfel of hij nog lang onderdeel van de collectie blijft… Ga hem misschien verkopen en dan op zoek naar een Serica 5303-3 :upside_down_face:

3 likes

Blijft een topper😎

En toch overweeg ik nu wel eens om hem weg te doen voor een andere daily beater 🫣

13 likes

:blue_heart: prachtig

1 like

Maar Jeroen, je weet toch dat de DS30 dé unbeatable beater is?

Ziet er gaaf uit. Door @WPS wil ik weer een Damasko, maar of die het uit zal houden naast mijn GS SBGN… Ik ben meer fan van horloges met diepte op de plaat (opgelegde numerals ipv geprinte plaat). Tegelijkertijd blijf ik Damasko echt heel erg vet vinden. Het druist tegen mijn voorkeuren qua stijl in, maar Damasko is… Tja, gewoon Damasko…

Sorry voor de GS spam.

8 likes

Vandaag na weekje Seiko weer de DS30 :+1:

13 likes

Ik zit nog in m’n Damasko wittebroodsweken maar ben tot nu to zeker onder de indruk!

15 likes

Wat een gaaf ding deze chrono toch! :+1::+1:

Iets met yin & yang :grin:

10 likes

Lekker duo, en met de blauwe plaat meer variëteit

1 like

Heel mooi

1 like

Nee, een goed doel? Vertel meer… is een berichtje aan @Schoen met “Hey ik wil ook zo’n kalender “ is echt genoeg? Voor die prachtige :bangbang: Actie voor het goede doel 2022: De grote HF Kalender

1 like

Was ik ook. En op foto wil ik ook wel terug een damasko (heb een ds36 en ds42 gehad meen ik).
Maar de lume was om te :sob:

:sunglasses:

5 likes

Ik denk dat de mensen die mee willen doen met de kalender het topic heus wel weten te vinden. Beetje onzinnig om dit zo te doen.

1 like

Schitterend model soms mis ik mijn ex nog wel.

11 likes

Met dank aan @motoskooly @royke74 en natuurlijk HF legende @drebin.

19 likes