Van de stalen band zijn vziw twee versies. IJsgehard en U-boot staal met een prijsverschil van een dikke 100 euro, 770 vs 645.
Ds30 versie met alleen U boot staal zover ik weet.
Zouden wij korting kunnen bedingen met een ‘groepsaankoop’? Mijn gevoel zegt dat ze daar bij Damasko niet echt voor open staan maar kan mij vergissen.
Denk het niet.
Waarom dan ook verkocht!
Teveel ander mooi spul zeker?
Veel geflipperd, heb de DS al 3x gehad
En een DA38 en DA47…tegenwoordig tevreden met wat er in het kistje zit. Een Damasko zou een mooie aanvulling zijn bedenk ik me
Tsja… dan zit er nog maar 1 ding op he…
Te lelijk.
Sorry.
DK versie.
In tegenstelling tot de meesten hier heb ik slechts twee horloges. Eén voor altijd, en één voor de feestdagen. De DS30 draag ik altijd. Toen ik em net had vond ik het maar een saai horloge. Maar ik bleef em dragen, en nu is het mijn GADA watch…. En daar wil ik dan eigenlijk de best mogelijke versie van. Voor mij de DK32 of DK20/22.
Voorzover ik heb kunnen nagaan zitten er alleen maar voordelen aan het inhouse uurwerk. Behalve de prijs dan, maar dat telt niet echt als je maar één of twee horloges hebt en draagt.
Ik las net 80 euro verzendkosten. Van horen zeggen weet ik dat er etablissementen zijn waar je voor 80 euro ehh laat maar. Wordt het horloge persoonlijk bezorgd? Misschien door een van de dochters Damasko? Ik vind het nogal een bedrag.
Bizar he! 1,5 week geleden ook mijn DS30 besteld, en schrok ook vd hoge verzendkosten.
Ik zal het je laten weten of de dochter van herr Konrad mijn horloge persoonlijk langs komt brengen, maar ben er bang voor…
Het is waanzinnig. Sinn vraagt dit ook. Versturen via UPS. Als ik dat zelf doe met volgende dag levering kost me een dergelijk pakket nog geen 30 euro.
ff opgezocht. 3,5 jaar geleden 50 euro verzendkosten bij Damasko.
8 weken levertijd gaven ze op, uiteindelijk binnen 4 weken geleverd.