Het was ook een goed prijsje!
Ik heb trouwens nog 2 gebruikte endlinks voor een DC (ice hardened stalen) band te koop.
Vraagje: is de bezel van een DA36 in theorie naar een DA46 aan te passen? Ik vind mân DA36 namelijk te saai
Ik ben bang dat je dan een draaibank nodig hebt
komt eind van het jaar.
Aj, sunburst op een toolwatch. Nah, das em niet voor mij. Die Daytona achtige indices vind ik dan wel weer gaaf.
Mwoah mwoah. Wat wil Damasko hier mee? Te frivool en shiney voor Damasko mijne inziens. Nog een stapje verder en je heb gewoon een dertien ineen dozijn chrono van noem een willekeurig merk.
Of overdrijf ik nu ietwat?
Damasko is al een tijdje de weg kwijt naar mijn mening.
Het is mij ook iets te glimmend allemaal⊠stralen die kast en zonder sunburst zou al beter zijn.
Ge-wel-dig!
Mân Dibs staat nog steeds
Over een paar weken kun je Damasko zien op de Watchtime in DĂŒsseldorf. Als je geluk hebt is senior er ook. Laatste keer heb ik een moeizaam gesprek met hem gevoerd over hogere prijzen ivm de eigen uurwerken. Hij vind dat ze onderscheidend moeten zijn, dat willen zijn klanten.
Dat zijn ze zeker met de hardcore toolwatches, het gebruikte materiaal ice-hardened staal, duikbootstaal en ook met de uurwerken met chronoâs met centrale minutenteller
Deze chrono vindt ik niet echt onderscheidend.
Beide gehad en het zijn toppers!
Kan nog niet aan de wijzers wennen.