Ja beetje Sinn-achtig…
Ik geef ook de voorkeur aan de originele wijzers. Wellicht dat de wijzers van de DB1 erop gezet kunnen worden op verzoek.
Ja beetje Sinn-achtig…
Ik geef ook de voorkeur aan de originele wijzers. Wellicht dat de wijzers van de DB1 erop gezet kunnen worden op verzoek.
Dit is en blijft een geweldig horloge
Er gingen al wat geruchten rond over een verstelbare sluiting en nu heeft Damasko deze daadwerkelijk gepresenteerd op WatchTime.
Info heb ik van: https://www.watchuseek.com/threads/watchtime-düsseldorf-damasko-showcased-their-new-folding-clasp.5592228/
Dat is dan enkel voor die gesp dat ze 390 euro vragen?
Je kan die gesp ook dragen met rubberen band lijkt me.
Ja lijkt mij wel, eventueel krijg je er een potje Damasko marmelade bij. Meer echt niet.
Ja enkel voor de gesp. Ik zie wel dat het gehard U boat staal is… vraag me nu af of deze gesp ook te combineren is met de kleur van het ijsgeharde staal.
Soort gelijke sluiting als dat oris gebruikt voor de rubber band. Vond het altijd een fijn systeem. Zonde dat een omega niet zo’n soort verstelbare clasp heeft voor de rubber band
Super mooi!
…… maar de prijs
Ja ik vrees dat de prijs van een stalen band met deze sluiting nu richting de 1000 euro gaat
Ben benieuwd of er nu ook eindelijk een stalenband voor de sub komt.
Hoe ga ik dit nu weer uitgelegd krijgen, een horlogesluiting voor €400 ballen met verzenden.
en toch word ik hier hebberig van
Koopje.
Ik kan hem voor je bij mijn moeder laten aankomen, spaart verzending.
Daarna moet je het resterende bedrag zelf maar thuis verantwoorden.
Zal eens voorzichtig een mailtje richting Barbing sturen.
De hele familie was er weer gisteren, ik heb er eigenlijk niet echt lang staan kijken.
Het was druk, even een vlugge blik en door.
Beetje jammer.
Heerlijke uitvoering.
Ik zal Isabella weer eens appen. Tijdje geleden. Is ze nog steeds zo appetijtelijk?