Damasko only (Deel 1)

…en meteen een paar honderd euro verlies pakken…nee liever niet :wink: Uiteraard kan ik besluiten de DA47 te houden, en later alsnog te flipperen en dan verlies pakken so be it (dat bedoel jij ook waarschijnlijk). Maar als ik nu al besluit dat het 'm niet is, dan maar meteen binnen 14 dagen retour en weer verder neuzen…

Maar we lopen op de zaken vooruit.

1 like

Je weet het antwoord al wel David😉 net het horloge en nu al deze twijfel…dat komt denk ik niet meer goed…

2 likes

Ik vind hem zelf erg mooi maar ik kan begrijpen dat het niet iedereen zal aanspreken. Ik denk ook dat je zelf het antwoord wel weet.

Misschien een mooi moment om eens een U1 te proberen? :wink:

1 like

U1…dat was bij het passen toen bij mij thuis al snel beslist eerlijk gezegd…veel te fors en te zwaar voor mij :wink:

@cash … lijkt er op inderdaad, maar ik ken mijzelf…eerste indrukken zeggen niet altijd alles. Moet mezelf even de tijd geven…ben soms wellicht iets té snel met (be)oordelen en heb ook de neiging tot hardop denken :wink:

2 likes

Denk dat de DA46 terugkopen het beste voor 'm is

3 likes

:wink::wink:

1 like

…it’s on my mind :flushed:

1 like

Go, Go, Go!!

1 like

Probeersel…op oude vertrouwde Hirsch Heritage Gold-Brown bandje…veel beter geslaagd wat mij betreft. :thumbsup:

Aha…Daffie raakt nu enigzins enthousiast :wink:

13 likes

Mooi hoor

1 like

Thx :thumbsup:

1 like

Met dank aan @anon50762135EV voor de ‘fotografie voor beginners’ tips :thumbsup:

11 likes

KrosPost!!!

4 likes

Die springt er wel uit. :sunglasses:
Snel de DA38 weer omgedaan :grin:

3 likes

:grinning: Ja ook niet echt mijn ding…ben wel benieuwd naar de nieuwe lijn…

Ps je weet…het benoemen betekent wel ook meteen een plaatje plaatsen :wink:

Wow! :raised_hands:

1 like

:thumbsup:

1 like

Uiteraard, bij deze een bewolkte zaterdagochtend foto:

7 likes

Yup :sunglasses: :thumbsup:

5 likes

De zwarte 46

Nu even op een Hirsch Heritage

4 likes