Damasko

Beste mensen
Bij deze wil ik mezelf even voorstellen,
mijn naam is Edwin en ik lees al een poosje met erg veel plezier mee!,
Ik ben een hovenier in midden Nederland en voor in mijn werk was ik een paar jaar geleden op zoek naar een taai horloge, nadat de lotus het na 15 jaar het had begeven :wink:,
Dat was twee jaar geleden,ik heb toen een Victorinox Inox aangeschaft prima werk horloge overigens!!
Nu sta ik op het punt een damasko da36 te bestellen
Ik vind het echt het mooiste horloge waar ik mezelf mee kan identificeren :hugs:, mijn vraag aan jullie is de volgende,
Is dit horloge omdat het een automatisch uurwerk is geschikt om intensief te tuinieren?,of beter voor netjes?
Zal ie blijven lopen als ik hem alleen in de avonduren omheb?, of overdag in een watchwinder?
alvast hartelijk dank voor het meedenken!
vriendelijke groet Edwin

4 likes

Prima horloge, ook om te tuinieren.
Als je onder zwaar tuinierswerk verstaat de tegels aan trillen met een trilplaat zou ik hem toch afdoen.

groetjes Lenno

1 like

Het is een automaat, dus als je hem van de eiffeltoren gooit zal hij wel stuk gaan.
Maar tuinieren, krokodillen melken of in de glasbak knikkeren moet prima lukken met een da38.

12 likes

Thanks Lennon,
Met het ruige werk inderdaad even afdoen!

Koop je hem op de sublieme metalen band of kies je voor leder of rubber?
Die stalen band kost redelijk wat, maar dan heb je ook direct een oer degelijke combinatie.

Twijfel nog, vindt een mooie leren band ook wel heel mooi, staal is wel oerdegelijk , tis ook wel een schitterend gemaakte stalen band👍,
Maar kost ook wel wat

2 likes

goeie humor!hou ik van👍

1 like

Staal zou ik alleen doen als je pols gedurende de dag niet opzwelt. Er zit geen fijnverstelling op en dat is stiekem echt een misser. Wel krijg je een mega mooie en comfortable band die het horloge echt af maakt.

Van harte welkom Edwin! Met een Damasko automaat kan je al je genoemde favoriete bezigheden met een gerust hart uitvoeren. :+1:

1 like

Geen fijnafstelling, dat wist ik dus niet, thanks
dan wordt het een hele mooie leren band!!
Denk zelf aan krokodillenleer,als ik hem gemolkenheb!:muscle:

4 likes

:joy::muscle::+1:

Welkom, en van harken wordt een automaat helemaal opgewonden!!!

2 likes

Het horloge wel!,ik wel wat minder
Van die damasko wordt ik dan wel weer heel blij :hugs:

1 like
2 likes

Het heeft zonder twijfel een risicofactor en ik zou hem te zwaar vinden
zo de hele dag om met zwaar werk, dat gaat irriteren na verloop van tijd.

Ik heb kennissen in de hout/metaalbewerking en keukenbouw ( hele exclusieve en prijzige custombuild keukens )

Dragen tijdens het werk allemaal Casio of G shock.
Dus dat zegt wel het een en ander uit de praktijk dacht ik zo :wink:

@Edwin2 er staat een @daffie DA36 in het blauwe gedeelte met jouw naam er op…

Edit… DA38…

2 likes

Hoe lang heb je die damasko gehad? :smile:

De 1e, 2e of 3e keer? :sunglasses:

2 likes

Volgens mij heb jij ondertussen het absolute record qua aantal geflpperde Damasko’s @daffie:rofl:

1 like

Ja wellicht…kijk niet op eentje meer of minder. :rofl:

3 likes